Re: Mijn account is ongeldig fifa 20

door markgrotekoning
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA account ongeldig

★ Novice

Ik krijg de melding dat me account ongeldig is. Op meerdere spellen zoals: Battlefield 1, battlefield 4 en fifa 19. Mijn psn naam is: J-T88T-J, kunnen jullie mij misschien helpen? Ik denk echter ook niet dat dit het goede EA account is waar mijn PSN aan gekoppeld is, ik heb alleen geen toegang meer tot het andere EA account.

 

Bericht 41 van 69 (1.369 Weergaven)
0 Kudos

Account ongeldig

★★★ Newbie

Beste,

 

sinds vanmiddag komt er zodra ik probeer in te loggen met mijn account ‘SEBAWZZ’ een melding dat mijn account ongeldig is, kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Bericht 42 van 69 (1.564 Weergaven)
0 Kudos

Dit account is ongeldig

★★★ Newbie

Ik heb zo ongeveer een week geleden fifa 20 gekocht, want ja in quarantaine heb ik niet zoveel te doen.

Ik speelde het bijna elke avond tot ik net het spel startte en een foutmelding kreeg.

 

Ik start fifa op en krijg de melding "Dit account is ongeldig" bezoek help.EA.com/nl voor meer informatie. 

 

Ik vraag me af hoe dit kan en of dit zonder al te veel moeite op te lossen valt.

 

Ik vind niet dat de 'klant' een persoon die het spel AANKOOPT ook nog eens heel wat moeite moet doen om
het uiteindelijk nog te kunnen spelen door een fout die binnen EA zelf gemaakt wordt.

 

Ik hoop op een snel antwoord.

Met vriendelijke groet.

 

psn: JackLoopBack

Bericht 43 van 69 (1.565 Weergaven)
0 Kudos

Ongeldig ea account

★★★ Newbie

Hoi, ik heb ook een ander ea account (op die speel ik), maar ik kan mij niet aanmelden en als ik fifa opstart staat er:’ongeldig ea account.’ Wat moet ik nu doen?

Bericht 44 van 69 (1.561 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account is ongeldig PS4 FIFA 20

EA SPORTS FC Team

Hey iedereen,

 

Ik heb zojuist een nieuwe tip van mijn collega's gekregen die hiermee moeten helpen zonder dat je contact op hoeft te nemen met onze helpdesk.

 

Je kunt hiervoor het wachtwoord veranderen van jouw EA account en daarna hoort het weer te werken. 

 

We hebben ook meldingen gezien waarbij dit niet werkt, maar dat kan komen doordat je op het verkeerde account het wachtwoord aanpast of dat er iets anders aan de hand is met het account. 

 

Controleer dus of je op het juiste account zit en als het aanpassen van het wachtwoord niet werkt, dan kan je contact opnemen met onze helpdesk via: https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png
Bericht 45 van 69 (11.330 Weergaven)

Fifa 20 account ongeldig

★★★ Newbie

Als ik fifa opstart staat er in een kader ea account ongeldig ik heb al alles geprobeerd maar niks lukt

Ik weet ook niet welk e-mail met mijn ID is

 

ID:rafa007rafa

Op de ps4

 

Alstublieft help me

Bericht 46 van 69 (1.551 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 20 account ongeldig

★★★★★ Expert
Blijkbaar nog niet alles, @TTG_Drxp.

Lees dit helpartikel eens, hoe je jouw EA account en/of e-mail adres kan terugvinden: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/find-your-ea-account-email-address-using-your-game/


Groetjes.
Bericht 47 van 69 (1.528 Weergaven)

Re: Mijn account is ongeldig fifa 20

★★★ Newbie
@kenjirokenji20 ,wil dit e-mailadres verwijderen
[edit: email address removed]
Mag je verwijderen snel
Bericht 48 van 69 (1.432 Weergaven)
0 Kudos

Re: Mijn account is ongeldig fifa 20

★★★ Newbie

Wil je die e-mailadres verwijderen

[edit: email address removed]

Mag je verwijderen

Bericht 49 van 69 (1.431 Weergaven)
0 Kudos

Cant log in

★ Novice

My accaunt is invalid fix it please

 

the-shark4

 

 

Bericht 50 van 69 (1.481 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen