Mijn Sims 4 crasht altijd binnen 5 minuten

door pippapopster
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mijn Sims 4 crasht altijd binnen 5 minuten

★★★ Newbie

Mijn Sims 4 spel crasht 9 van de 10 keer binnen 5 minuten. Er komt geen enkele error of zo, het spel wil alleen niet verder en soms komt er een lage toon die snel achter elkaar klinkt. Ik heb een gaming laptop met alle requirements. Na de laatste update deed het spel het perfect, maar dit was slechts eenmalig en nu doet ie het weer eens niet. Vervolgens is het enige wat ik kan doen de aan/uit knop van mijn laptop in te drukken om hem maar geforceerd af te sluiten. Ik heb nu denk ik in totaal het spel misschien 4 keer kunnen spelen zonder crash, terwijl ik het al wel een jaar heb. Erg jammer.

Ik gebruik wel mods, maar dit gebeurde ook al voordat ik die had en ook als ik die verwijder. Ik heb een dxdiag toegevoegd want ik las dat dat handig was. 

Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen want ik vind het maar zonde dat ik hiervoor zoveel geld heb moeten betalen... En ik wil gewoon graag mijn fantasie uitleven in een computerspel zoals elk gezond persoon. 

Bericht 1 van 2 (322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn Sims 4 crasht altijd binnen 5 minuten

EA SPORTS FC Team

Hey @pippapopster,

 

Aangezien je mods gebruikt kan ik je aanraden om deze eerste te verwijderen en daarna het spel via Origin repareren. 

 

Bij elke update is het zo dat mods worden uitgeschakeld aangezien ze dit soort problemen kunnen veroorzaken. 

 

Laat even weten of het hierna werkt Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (321 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help