Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

door NadiaenLars123
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

★★★ Apprentice

Is het vanwege fifa 21 dat fifa 20 zo traag is nu, menu werkt bijna niet

Bericht 1 van 15 (1.621 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

EA SPORTS FC Team

Hey @NadiaenLars123,

 

FIFA 20 hoort gewoon normaal te werken. Als je problemen hebt in de menu's, zowel online als offline, dan is het een idee om FIFA 20 en jouw console volledig af te sluiten, de stroomkabel er enkele minuten uit te laten en het daarna nogmaals te proberen. 

 

Laat even weten hoe het gegaan is en of je dit probleem zowel offline als online hebt. 

Jason.png
Bericht 2 van 15 (1.600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

Offline prima, online is hij aan het laden bij elke handeling, ook in de app.

Voordat je zegt dat het aan mijn glasvezel netwerk ligt kan ik je zeggen dat het in de app op 4g hetzelfde is, de rest is uiteraard bekabeld, vrijdag begon het.

Het is mega irritant. 

Bericht 3 van 15 (1.587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

★★★ Newbie

Ik heb precies hetzelfde probleem

Bericht 4 van 15 (1.578 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

EA SPORTS FC Team

@zegikniet95 Ook met de apps of alleen in het spel zelf?

Jason.png
Bericht 5 van 15 (1.555 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

★★★ Newbie
@EA_Jason Het spel zelf. Menu in FUT gaat zeer traag, net als de gameplay. Er is verder niets mis met mijn internet aangezien andere online games vlekkeloos draaien. Heb al geprobeerd opnieuw te installeren etc. Kan nu al een dag of 4 niet normaal fifa spelen
Bericht 6 van 15 (1.552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

EA SPORTS FC Team

@NadiaenLars123 Net even de Web App geprobeerd op PC en ik had er geen problemen mee. Ook met 4g geprobeerd op mijn mobiel en daar vond ik ook geen problemen.

 

@zegikniet95 Probeer anders deze stappen eens: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

 

Je kunt natuurlijk eerst de console even helemaal uitschakelen en de stroomkabel er enkele minuten uit laten, doe hetzelfde met de router. 

 

Ik ken 1 ander persoon met dit probleem, maar die geeft aan dat het komt door een oude PS4 die niet meer optimaal presteert. We zien hier af en toe een losse melding over, maar er is niets dat aanduidt dat er een algemeen probleem is. 

Jason.png
Bericht 7 van 15 (1.544 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

★★★ Apprentice

Echt een beetje ongelooflijk weer dit antwoord, ik heb geen oude ps4 en onderhoud deze prime, per 3 weken maken we deze schoon dus stof vrij.

Jou oplossing met het stroom er af halen had ook geen nut, andere games draaien online prima en snel, maar goed fifa 20 kan het nooit aan liggen Pfff

 

Het zijn altijd antwoorden waar je mensen mee het riet in stuurd met een ongewisse uitkomt, maar goed we komen hier nooit verder, ajuu paraplu. 

Bericht 8 van 15 (1.536 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

EA SPORTS FC Team

Wat denk jij dat er aan de hand is dan @NadiaenLars123?

Jason.png
Bericht 9 van 15 (1.528 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

★★★★ Novice

Haha geniale vraag. Ea boeit het niks zolang het geld verdient. Erken dat nou maar gewoon.

Bericht 10 van 15 (1.462 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help