Re: kan sims niet meer spelen sinds update d.d. 3 juni 2020

door Ingriddd
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Meest recente save sims 4 kan niet meer worden geladen na update d.d. 3 juni '20

★ Apprentice

Sinds de update van 3 juni 2020 van de Sims 4 kan ik mijn allerlaatste save niet meer laden. Als ik het bestand selecteer zie je de groene plumbob kort draaien en vervolgens crasht de game volledig. De andere savepoints die onder dezelfde file vallen werken helaas ook niet. Oudere saves van andere verhaallijnen kan ik echter wel laden en als ik deze bestanden opsla dan zijn deze ook gewoon weer te laden, ik begrijp er niets meer van. Het betreft alleen de meest recente verhaallijn waar ik het laatst mee heb gespeeld. Ik heb zelf alle cache verwijderd, ook die van Origin en het spel via origin gerepareerd helaas heeft dat niet geholpen.

Bericht 2 van 6 (662 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: kan sims niet meer spelen sinds update d.d. 3 juni 2020

★ Apprentice

Er is een nieuwe update van The Sims4 (Hot Fix Game Patch van 4 juni), nadat ik deze had geïnstalleerd kon ik mijn laatste savebestand weer benaderen. Hopelijk geldt dat voor meer mensen die na de laatste update van 3 juni problemen hadden met het crashen van hun game. Deze update werkt ook voor Error code 122:1c9cf40.

In thread bekijken

Bericht 5 van 6 (596 Weergaven)

Alle reacties

Kan geen spel laden op PS

★★ Novice

Hallo,

 

Ik speel de sims op de playstation maar sinds ik de update heb gehad kan ik mijn spel niet meer laden. Hij loopt dan vast en geeft een foutmelding waarna het hele spel dan afsluit.

Ik heb al een systeemupdate gedaan. Wat kan ik verder nog doen?

 

Groetjes 

Bericht 1 van 6 (664 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

kan sims niet meer spelen sinds update d.d. 3 juni 2020

★★★ Newbie

sinds de update 3 juni 2020 kan ik alleen nog sims ontwerpen en bouwen niet meer spelen ik kan ook de galerij niet meer openen ik heb het spel al verwijderd en opnieuw gedownload ik heb ook de cc die ik afgelopen week heb gedownload verwijderd

 

wat moet ik doen? 

Bericht 3 van 6 (662 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan sims niet meer spelen sinds update d.d. 3 juni 2020

★★★★★ Expert
Alle aangepaste inhoud (ook wel "modificaties" genoemd) verwijderen. Daarna de basisstappen doen. Is De Sims 4 inderdaad bijgewerkt? @Ingriddd


Foutcode "CE-34878-0" is afkomstig van de PS4, @mezuya, zie mijn reactie hier: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Sims-valt-uit-bij-laadscherm/m-p/9175647#M5177


Idem, zie bovenste regel. Gebruik je "De Sims 4: Legacy Editie" en/of heb je een kinderaccount van EA / Origin, dan heb je geen toegang tot de online functies (waar Galerij onder valt), @merthenoa.
De systeemeisen voor De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/#store-page-section-requirements


Groetjes.
Bericht 4 van 6 (610 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan sims niet meer spelen sinds update d.d. 3 juni 2020

★ Apprentice

Er is een nieuwe update van The Sims4 (Hot Fix Game Patch van 4 juni), nadat ik deze had geïnstalleerd kon ik mijn laatste savebestand weer benaderen. Hopelijk geldt dat voor meer mensen die na de laatste update van 3 juni problemen hadden met het crashen van hun game. Deze update werkt ook voor Error code 122:1c9cf40.

Bericht 5 van 6 (597 Weergaven)

Re: kan sims niet meer spelen sinds update d.d. 3 juni 2020

★★★★★ Expert
Die wordt aangeboden voor De Sims 4, @Ingriddd. Herstart de Origin cliënt en dan zal de update automatisch geïnstalleerd worden. Anders, rechtsklik op De Sims 4 in je spelbibliotheek en "Update game" kiezen.


Groetjes.
Bericht 6 van 6 (556 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help