Meer Kijkers Videostation

door loveisanangel83
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Meer Kijkers Videostation

★★★★ Novice

Hallo iedereen, ik heb een rare bug. Telkens ik het Meer Kijkers Videostation koop, verandert het in het Meer Keuzes Videostation. Hierdoor kan ik geen video's van de drone naar het videostation overzetten.

Bericht 1 van 13 (1.729 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Meer Kijkers Videostation

EA SPORTS FC Team

Hey @loveisanangel83,

 

Sorry voor de late reactie, maar ik was bezig met ons QA team om te onderzoeken wat er nou exact aan de hand is. 

 

We zijn het nog niet eerder tegengekomen. Gaat het erom dat er een compleet ander videostation staat of dat de naam alleen anders is?

Jason.png
Bericht 2 van 13 (1.679 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Meer Kijkers Videostation

[ Bewerkt ]
★ Guide

Hallo

 

Ik heb dit gekke probleem ook en ik zie geen verschil tussen de 2 video stations alleen de naam en beschrijving is anders in bouw modus maar in leef modus verandert de meer kijkers videostation in de meer keuzes video station. Dus elke keer als je de meer kijkers plaatst krijg je gewoon weer de meer keuzes.

Bericht 3 van 13 (1.632 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Meer Kijkers Videostation

EA SPORTS FC Team

Het is doorgegeven naar ons QA team en we zijn het aan het onderzoeken Standard smile

 

Wel vreemd dat dit zo gebeurt natuurlijk, zijn er bepaalde dingen in het spel die jullie niet kunnen doen vanwege deze bug?

Jason.png
Bericht 4 van 13 (1.629 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Meer Kijkers Videostation

★★★ Newbie
@loveisanangel83 ja heb ik ook heel vervelend
Bericht 5 van 13 (1.148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Meer Kijkers Videostation

[ Bewerkt ]
Champion

@ikhouvansims2018en @EA_Jason Het videostation zelf heet gewoon 'Meer Keuzes Videostation'. De naam 'Meer Kijkers Videostation' heeft alleen te maken met het feit dat er in de bouwrubriek een stoel wordt bijgeleverd. Ja kan er gewoon een bureaustoel of eetkamerstoel aan zetten. Er verandert daarmee niets in het functioneren. Je kan gewoon staand videos opnemen en zittend videos overzetten vanuit een videodrone of updates plaatsen; dus reageren op eerder geplaatste videos.
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 13 (1.143 Weergaven)

Re: Meer Kijkers Videostation

★★★ Newbie

Ik loop nu ook tegen dit probleem aan.

hij is dus niet alleen anders in naam, maar ook daadwerkelijk in functies.

ik kan dus geen beeldmateriaal van de drones uploaden omdat die naam dus anders is/veranderd.

Bericht 7 van 13 (585 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Meer Kijkers Videostation

Champion

Hey @xrockyxmich,

 

Heb je hiervoor wel gewoon videos van de Drone kunnen overzetten?

 

Zou je kunnen aangeven waar je precies het probleem ervaart en zou je ook een schermopname kunnen bijvoegen van de acties van jouw Sim?

Wil je ook aangeven wat je zelf hebt geprobeerd om het probleem op te lossen?

 

Als je gebruik maakt van aangepaste inhoud materiaal zoals custom content of modificaties, heb je die al eens uitgeschakeld?

Heb je de drone en de meer kijkers videotafel al eens in een ander huis(houden) en/of op een ander kavel geprobeerd?  

 

Hoe meer informatie je hier deelt hoe beter ik aan de hand daarvan kan onderzoeken waar en hoe je het probleem zou kunnen oplossen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 13 (574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Meer Kijkers Videostation

★★ Guide
@loveisanangel83 Weet je zeker dat je bij de meer keuzes videostation een stoel hebt staan? Ik had mijn sim ook eens dat videostation laten kopen en bij die sim werkte het videostation het ook niet, totdat ik er een stoel bij had neergezet. bij de meer kijkers videostation is de stoel meegeleverd en bij de meer keuzes videostation niet.
Bericht 9 van 13 (531 Weergaven)

Re: Meer Kijkers Videostation

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @Lotje1981 

 

Kijk vooral ook eens bij #5! Dat is de reactie die ik al in juni 2020 heb gegeven.

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 13 (527 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help