Mbappe vermist

door kapiteinq
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mbappe vermist

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo EA

Ik heb zojuist TOTSSF Mbappe gepacked in mijn 94+ pakketje enkel heb ik deze niet ontvangen bij het storen in mijn club. 

Ik heb Fifa afgesloten en opnieuw opgestart maar heb nog steeds niks ontvangen, ik hoop dat dit probleem kan worden opgelost aangezien dit een zeer goede speler is. 

Mijn gamertag is Kaptiteinq. 

Mijn gelinkte email adres is [edit: email address removed] 

Ik hoop dat we samen tot een conclusie kunnen komen. 

 

MVG 

*snip*

 

EDIT door EA_Jason: Persoonlijke informatie verwijderd. 

 

Bericht 1 van 2 (361 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: m

EA SPORTS FC Team

Hey @kapiteinq,

 

TOTSSF Mbappe? Dat is niet verkeerd!

 

Via het forum kan ik je niet verder helpen, maar je kunt wel contact opnemen met onze helpdesk om dit na te laten kijken. Bij FIFA is het zo dat wanneer je een pack opent, dat de spelers direct op jouw account staan, dus ik raad je aan om toch nog even in jouw club te kijken voor de zekerheid.

 

De helpdesk is te bereiken via: https://help.ea.com/uk/contact-us/

 

Daar kan je de regio instellen op United States, vul dan alle gegevens in en begin in het Engels een chat aangezien de NL helpdesk tijdelijk gesloten is. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (343 Weergaven)

Alle reacties

Re: m

EA SPORTS FC Team

Hey @kapiteinq,

 

TOTSSF Mbappe? Dat is niet verkeerd!

 

Via het forum kan ik je niet verder helpen, maar je kunt wel contact opnemen met onze helpdesk om dit na te laten kijken. Bij FIFA is het zo dat wanneer je een pack opent, dat de spelers direct op jouw account staan, dus ik raad je aan om toch nog even in jouw club te kijken voor de zekerheid.

 

De helpdesk is te bereiken via: https://help.ea.com/uk/contact-us/

 

Daar kan je de regio instellen op United States, vul dan alle gegevens in en begin in het Engels een chat aangezien de NL helpdesk tijdelijk gesloten is. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (344 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help