[MAC] - FAQ over de notarization-vereisten voor De Sims™ 4

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[MAC] - FAQ over de notarization-vereisten voor De Sims™ 4

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

 

Hallo, Simmers

 

In de aankomende patch wordt de locatie waar een aantal van De Sims 4-spelbestanden zijn opgeslagen in MacOS veranderd om tegemoet te komen aan Apple's geüpdatete notarization-vereisten.

 

Als je geen van de spelbestanden handmatig hebt aangepast, zou je de patch moeten kunnen installeren en zoals gebruikelijk verder kunnen spelen. Lees voor meer informatie over wat er gaat veranderen onderstaande veelgestelde vragen.

 

Wat doet deze patch?

 

Zodra de patch is gedownload, treden de volgende acties op als onderdeel van het installatie-/reparatieproces.

 

  • Default.ini, GraphicsCards.sgr en GraphicsRules.sgr configuratiebestanden worden gewist en er worden nieuwe standaardversies toegevoegd aan de map Resources binnen de applicatiebundel.
  • Alle eerder geïnstalleerde DLC wordt verplaatst naar een nieuwe The Sims 4 Packs -map naast de applicatiebundel.

 

Waarom worden er bestanden verplaatst? Is dat van invloed op mijn Expansion Packs en/of Mods?

 

Om tegemoet te komen aan de notarization-vereisten, moet de locatie waar bepaalde spelbestanden en gedownload materiaal zijn opgeslagen worden veranderd.

 

  • Expansion Packs zouden na deze wijziging zoals verwacht moeten werken.
  • Mod-bestanden zouden niets van deze wijziging moeten merken.

 

Wat als ik mijn De Sims 4 op een andere locatie dan de standaardlocatie (zoals een externe schrijf, andere map, enz.) opsla?

 

De locatie van de app-bundel en uitvoerbare bestanden wordt niet beïnvloed door deze wijzigingen, alleen waar de content wordt geïnstalleerd.

 

  • Als je de locatie van de app-bundel verplaatst, zorg dan ook dat je de map The Sims 4 Packs verplaatst.

 

Zijn er veranderingen voor waar mijn opgeslagen spelbestanden worden bewaard?

 

Nee, opgeslagen spelbestanden blijven bewaard in je map Documenten onder ~/Documents/Electronic Arts/De Sims 4/ .

 

 

Wat als ik geüpdatete configuratiebestanden heb als: Default.ini, GraphicsCards.sgr, GraphicsRules.sgr?

 

Als onderdeel van het patchproces wordt de locatie van deze bestanden verplaatst naar een nieuwe Resources-map binnen de app-bundel.

 

  • Nieuwe standaardversies van deze bestanden worden op deze nieuwe locatie geïnstalleerd.
  • Als je lokale wijzigingen aan deze bestanden hebt aangebracht, gaan ze verloren en zullen ze op de nieuwe locatie opnieuw moeten worden toegepast.

 

Wat is notarization? Waarom nu?

 

Notarization is een nieuwe vereiste voor macOS-toepassingen. Deze geeft gebruikers de geruststelling dat de software die ze buiten Apple’s macOS App Store om installeren, door Apple gecontroleerd en geverifieerd is geen schadelijke content te bevatten. Onlangs zijn er strengere notarization-vereisten geïntroduceerd.

 

Lees meer over het proces in het officiële artikel van Apple Developer.

 

 

 

Jason.png
Bericht 1 van 1 (1.953 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help