Loopt vast na slapen

door CharlotteBek1995
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Loopt vast na slapen

★ Novice

Game loopt vast na het slapen... Het icoontje blijft links in het to do lijstje staan waardoor andere acties niet meer mogelijk zijn. Ik wordt hier echt niet goed van aangezien ik best veel geld heb neergelegd voor het spelen

Bericht 1 van 7 (575 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Loopt vast na slapen

★★★★★ Expert


Hallo @CharlotteBek1995?,

Loopt het spel vast of doet Sims niets meer. Gebeurd dit bij elke Sim, huishouden of alleen bij kleuters?.

Heb je de basisstappen al geprobeerd om te zien of je hier hiermee kan oplossen?
Hernoem De Sims 4 map in je Documenten en repareer het spel via Origin.
Je kan het beste overige software afsluiten, die je niet nodig hebt op het moment dat je De Sims 4 gaat spelen.

Als het om peuters gaat dan is dit een bug, die al op de Engelstalige forum tak vermeld wordt.
Misschien kun je hier suggesties vinden die dit probleem je helpen voorkomen of (tijdelijk) oplossen?


Laat je nog weten of het je gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 7 (567 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Loopt vast na slapen

★ Novice

Het is een volwassen sim, en het is mijn enige sim

 

Het heeft vooral te maken met de actie slapen die vervolgens niet wordt gedaan en daarna worden meeste acties daarna gewoon niet gedaan zoals eten.. maar de sim loopt wel rond en tv kijken bijvoorbeeld lukt wel.

 

Na een poosje verhongerd ze helemaal en moet ik de game opnieuw opstarten. Hij start dan met de sim die net wakker wordt van slapen.

 

dan lukt het weer 5/10 min en dan weer bij het slapen wat niet lukt en daarna geen eten willen bereiden. Weer verhongeren. 

 

Ik weet dus niet of het bij een nieuw spel ook zo is want ben veel bezig met het bouwen van mijn restaurant... Zonde om dat achter te laten

Bericht 3 van 7 (562 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Loopt vast na slapen

★★★★★ Expert
@CharlotteBek1995 Heb je inmiddels de basisstappen al gedaan?
Bericht 4 van 7 (555 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Loopt vast na slapen

★ Novice

Wat zijn de basisstappen dan precies voor de PlayStation 4

Bericht 5 van 7 (547 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Loopt vast na slapen

@CharlotteBek1995 dit is ooit als een bug gereport op het Engelse forum, echter lijkt het er op dat deze persoon het opgelost heeft of niet is terug gekomen:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/PS4-Sleep-Action-Stuck-in-Queue/m-p/6900366#M66679

Het Sims team heeft er op gereageerd en is op zoek naar screenshots, videos of save files van dit probleem, misschien kun jij deze delen?


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 6 van 7 (498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Loopt vast na slapen

★★★★★ Expert
Aha, @CharlotteBek1995, je speelt op een PlayStation 4. Dan zijn de basisstappen meer beperkt door herstarten als het spel opnieuw installeren. Indien er opties bestaan om de cache (of tijdelijke bestanden) te wissen, als de spelbestanden laten controleren probeer die ook. Zorg dat je eerst een reservekopie van je spelvoortgang maakt, zoals een USB-stick, voordat je hieraan begint. Ik zag dat meerdere console spelers dit ervaren.
Bericht 7 van 7 (437 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help