Laptop voldoet aan alle eisen, maar origin blijft vragen om Sims 4 Legacy

door Arrow085
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Laptop voldoet aan alle eisen, maar origin blijft vragen om Sims 4 Legacy

Champion
@Maartjevth Als jouw laptop aan alle eisen voldoet dan kan je de Sims 4 gewoon opstarten via Origin. Als dat niet het geval is herkent Origin gelijk dat jouw systeem de Legacy Editie nodig heeft.
Ik raad je aan die versie gewoon te downloaden.
Ook mijn Desktop voldoet aan alle eisen en ik heb de Legacy Editie ook gewoon op mijn pc staan. Als je voldoende vrije schijf ruimte hebt, kan het eigenlijk geen kwaad.
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 11 van 18 (364 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laptop voldoet aan alle eisen, maar origin blijft vragen om Sims 4 Legacy

[ Bewerkt ]
★★ Novice

@Trismagistos Ja origin heeft nu de legacy edition automatisch gedownload, maar ik kan nu bepaalde pakketen niet meer speken. dus dat vind ik wel erg jammer 

Bericht 12 van 18 (361 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laptop voldoet aan alle eisen, maar origin blijft vragen om Sims 4 Legacy

[ Bewerkt ]
Champion

@MaartjevthDat is dan wel hel jammer! Jouw computer kan dus blijkbaar alleen de Legacy Editie aan en niet de 64 bit volledige versie.

Kon je daarvoor wel alle spellen spelen? in dat geval raad ik je aan om De Sims 4 te starten via Origin en in het optiemenu te kiezen voor de laagste grafische weergaves.

Rechts onderin bij de opties voor beeld staat de mogelijkheid voor de laptop modus. Die optie zal je moeten aanvinken.

Als je uiteindelijk nog steeds de nieuwste uitbreidingspakketten niet kan spelen dan kan je óf op zoek gaan naar een computer/laptop met een sterkere grafische kaart of contact opnemen met de helpdesk van EA en jouw situatie voorleggen. https://help.ea.com/nl/contact-us/?product=the-sims-4&platform=pc&category=technical-support&issue=i...

Let op:het contact met de Helpdesk verloopt in de Engelse taal.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 13 van 18 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laptop voldoet aan alle eisen, maar origin blijft vragen om Sims 4 Legacy

★★ Novice

@Trismagistos Ja ik kon hiervoor gewoon alles spelen, had ook nooit problemen met de sims. 

Bedankt voor de tips! Ik ga ze proberen en hopenlijk kan ik gewoon weer mn sims pakketten spelen😊

Bericht 14 van 18 (335 Weergaven)

Re: Laptop voldoet aan alle eisen, maar origin blijft vragen om Sims 4 Legacy

★★★★★ Expert
Hallo @Maartjevth,

Mocht je dit nog niet hebben gedaan, de basisstappen eens gaan doen. Start De Sims 4, net als andere spellen van Origin via de Origin cliënt en niet via

Controleer of je computer voldoet aan de systeemeisen van De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Mocht je soms de test op deze website doen, dan graag schermafdrukken maken van het testresultaat, deze opslaan als een *.jpg afbeelding en als bijlagen toevoegen bij je reactie. https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/the-sims-4/12305

Je DxDiag informatie vermelden bij je reactie vermelden, deze opslaan als een tekstbestand en als een bijlage toevoegen bij je reactie: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4028644/windows-open-and-run-dxdiagexe

Rechtsklik op De Sims 4 in je spelbibliotheek, dan op "Speleigenschappen" en ga naar het tabblad "Geavanceerde startopties" toe. Zie je bovenaan een lijst met "Wanneer je deze game start…" staan?
Dan kies je "De Sims™ 4 64 Bit" en klik op de oranje knop op de wijziging op te slaan. Probeer of De Sims 4 start. Lukt dat niet dan, dan je dit weer terug te zetten.

Verder zou je een reservekopie kunnen maken van je spelvoortgang, daarna De Sims 4 helemaal verwijderen. Download en installeer dan alleen het basisspel, de rest dien je uitvinken bij het overzicht.
Lukt het dan om De Sims 4 te starten?

Je dient De Sims 4 Legacy Editie alleen te installeren, wanneer de Origin cliënt hierom vraagt. De Sims 4 Legacy Editie (32-bits versie) gebruiken op een 64-bits versie van Windows is vragen om problemen.
Uitbreidingen die in 2020 en later verschijnen, worden niet ondersteund door De Sims 4 Legacy Editie. Dat geld ook voor de online functies, waaronder de Galerij.


Groetjes.
Bericht 15 van 18 (295 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laptop voldoet aan alle eisen, maar origin blijft vragen om Sims 4 Legacy

Champion
@Maartjevth Op dit moment ervaren meerdere spelers crashes na de nieuwste patchupdate van de 10e november. Op het sims forum heeft @EA_Leeloo al een bericht gepost.

Lees dit bericht als je last hebt van crashes:

https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/773025/crashes-na-de-update-van-10-november#latest

Ook de spelers die jullie normaal gesproken proberen bij te staan met raad en daad, ik ben er een van, weten nog niet wat de oorzaak is.

Op twitter heeft SImGuruNick ook ale een bericht geplaatst. Dit bericht is in het Engels maar dan weten jullie dat er hard gewerkt wordt aan een oplossing!

https://twitter.com/SimGuruNick/status/1326687038649769985

Voor alle Simmers die ook een beetje Engels spreken: Het bericht van Crinrict geeft aan wanneer er echt sprake is van een probleem:

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/READ-FIRST-Random-Crashes-Patch-1-68-154-1-33/m-p/9724264#M161...

Hartelijke groet

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 16 van 18 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laptop voldoet aan alle eisen, maar origin blijft vragen om Sims 4 Legacy

[ Bewerkt ]
★★ Novice

@RealSimmor0  Heey, ja ik zag deze stappen al eerder staan en had deze uitgevoerd. Er stond dat mijn laptop gewoon voldoet aan de eisen. Heb ook gekeken naar windows updates en deze uitgevoerd. 

Nu heeft die volgensmij de sims legacy edition weer eraf gehaald lijkt het. Kan momenteel alle pakketten weer spelen. Heel fijn! Maar raar dat die eerst de legacy edition heeft gedownload en nu staat er in origin dat ik hem nog kan downloaden. Ben al lang blij dat ik het weer kan spelen 😁

Bericht 17 van 18 (266 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Laptop voldoet aan alle eisen, maar origin blijft vragen om Sims 4 Legacy

★★★★★ Expert
Lijkt mij sterk dat dat gedaan is door de Windows Update, @Maartjevth. Mogelijk heb je via de "Speleigenschappen" de versie aangepast of De Sims 4 opnieuw geïnstalleerd met "De Sims 4 Legacy Editie" uitgevinkt.


Groetjes.
Bericht 18 van 18 (259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help