Re: Laatste wl niet alles kunnen spelen omdat EA een dag te laat was

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Laatste wl niet alles kunnen spelen omdat EA een dag te laat was

★★★ Novice

Ik had dit probleem net op de engelse hulp pagina gezet maar doe het hier nog maar een keer.....

 

Ik was een kwartiertje geleden in een live chat met EA... Dit omdat vorige week de Weekend league ineens was verlaat met een dag... maar ik had me al wel ingeschreven en kon ik niet meer intrekken... Maar door dat heb ik niet alle wedstrijden kunnen spelen... Ik moet ook gewoon werken dus heb uiteindelijk maar 14 of 15 wedstrijden kunnen doen.. Hiervan 8 gewonnen maar dat is niet genoeg voor nieuwe registratie.... Maat van mij precies hetzelfde probleem... dus hij een mail gestuurd maar konden daar niet veel doen en zouden het doorzetten ofzo.

Hij kreeg op de PS4 de melding dat de champion points terug gegeven zouden worden met de rewards gisteravond... En inderdaad hij heeft ze terug gekregen... Maar ik dus mooi niet...

Nu is de wl een uur geleden begonnen en ken ik dus niet spelen..

In de live chat met EA hebben ze me account nagekeken en ik was ''A great player and customer" enz enz...… Hun zeiden dat ik wel recht had erop omdat het buiten mijn macht ligt en noem maar op. Dus ik moest naar het forum gaan en mijn probleem hier neer zetten... Dan zou er iemand van EA reageren die mij alsnog handmatig kon registreren voor de weekend league ook al was de registratie al gesloten... Dus hier ben ik,,, op het forum,, met mijn probleem..

Hoop dat jullie me kunnen helpen zodat ik zometeen de weekend league kan spelen.. Bedankt alvast

Bericht 1 van 2 (204 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Laatste wl niet alles kunnen spelen omdat EA een dag te laat was

EA SPORTS FC Team

Hey @SnollyGoster87,

 

Naar mijn weten was dit alleen voor de mensen die zichzelf geregistreerd hadden voor de FUT Champions Weekend League voordat het schema aangepast werd. De mensen die zich daarna hadden geregistreerd kregen geen in-game bericht. 

 

https://twitter.com/DoonansNDragons/status/1058623937762942976

 

We kunnen je niet handmatig toegang geven tot de transfermarkt en het is een kwestie van FUT Rivals te spelen om genoeg punten te behalen.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (187 Weergaven)

Alle reacties

Re: Laatste wl niet alles kunnen spelen omdat EA een dag te laat was

EA SPORTS FC Team

Hey @SnollyGoster87,

 

Naar mijn weten was dit alleen voor de mensen die zichzelf geregistreerd hadden voor de FUT Champions Weekend League voordat het schema aangepast werd. De mensen die zich daarna hadden geregistreerd kregen geen in-game bericht. 

 

https://twitter.com/DoonansNDragons/status/1058623937762942976

 

We kunnen je niet handmatig toegang geven tot de transfermarkt en het is een kwestie van FUT Rivals te spelen om genoeg punten te behalen.

Jason.png
Bericht 2 van 2 (188 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help