LAN Kabel niet aangesloten. En gelijk gekickt uit de wedstrijd

door Robbertdekeijzer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

LAN Kabel niet aangesloten. En gelijk gekickt uit de wedstrijd

★★★ Novice

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
What is your gamertag/PSN ID? Robbie90NY
Which mode has this happened in? FIFA Ultimate Team
Which part of the mode? FUT Division Rivals
Can you tell us the date (MM/DD/YYYY) that you saw the bug? 04-08-2020
What time did you see the bug? (HH:MM AM/PM) 9:15
What is your time zone? GMT (UTC)
How often does the bug occur? Occasionally (10% - 49%)
Steps: How can we find the bug ourselves? Spelen
What happens when the bug occurs? Ik ben gewoon aan het spelen en opeens geeft hij de melding dat de LAN kabel niet is aangesloten. Ik word gekickt uit de wedstrijd en ga direct daarna weer naar het hoofdmenu en vervolgens krijg ik de melding dat ik de wedstrijd heb verloren en mijn NV factor naar de klote is. Daarna gebeurde het bij 3 wedstrijden achter elkaar en nu ook zelfs wanneer ik in het hoofdmenu zit. Dat is heel raar want verder doet mijn internet het zeker wel. Dus hoeft niet aan te komen dat ik mijn internet moet checken. Dat is allemaal in orde. Internet, tv, andere apparaten. alles werkt probleemloos alleen dat klote fifa gooit mij er weer uit.
What should be happening instead? Dat jullie eindelijk eens aan het werk gaan en die 10000000 bugs fixen. Ik verwacht toch geen beloningen of mijn wedstrijden terug

Ja kan je zelf wel bedenken hoe dat eruit ziet

Bericht 1 van 6 (2.217 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: LAN Kabel niet aangesloten. En gelijk gekickt uit de wedstrijd

EA SPORTS FC Team

Hey @Robbertdekeijzer,

 

Er is naar mijn weten geen melding in FIFA die aangeeeft dat je LAN kabel niet aangesloten is, is dit mogelijk een melding van de PS4 zelf?

 

De meldingen die wij meestal geven is dat je de verbinding bent verloren met de EA servers. Misschien is het aan te raden om de router en de console even een reboot te geven en te controleren of de LAN kabel wel goed in de router en de PS4 zit, je ook ook een andere LAN kabel proberen.

Jason.png
Bericht 2 van 6 (2.187 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: LAN Kabel niet aangesloten. En gelijk gekickt uit de wedstrijd

★★★ Newbie

Bij mij gebeurt het ook enkel bij Fifa. Bij andere spelen heb ik hier geen last van. 

Bericht 3 van 6 (2.117 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: LAN Kabel niet aangesloten. En gelijk gekickt uit de wedstrijd

EA SPORTS FC Team
@xkanisyx Zou je in dat geval dan bovenstaande tips eens willen proberen en mij laten weten of het een oplossing geeft?
Jason.png
Bericht 4 van 6 (2.109 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: LAN Kabel niet aangesloten. En gelijk gekickt uit de wedstrijd

★★★ Newbie

Wat ik vaak doe is dan overgaan op de WiFi. Dan is er soms wel wat lag maar dan kan ik wel mijn potje afspelen.

Ik zal even kijken naar mijn router. 

Bericht 5 van 6 (2.100 Weergaven)

Re: LAN Kabel niet aangesloten. En gelijk gekickt uit de wedstrijd

★★★ Novice
@EA_Jason Het is inderdaad een melding van PS4, maar gebeurt hier ook alleen maar bij fifa. Nu ook bij Fifa 21 al 2 keer op rij gehad. Heeft echt niks te maken met internet, internetinstellingen, routers of routerinstellingen.
Bericht 6 van 6 (1.921 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help