Kwalificeren werkt niet

door terrorsjon
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan niet kwalificeren voor weekend league.

★ Novice

Product: FIFA 22
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? SHNY-
In welk speltype gebeurde dit? FUT Play-offs
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 07-29-2022
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) ?
Wat is je tijdzone? EET (ART) - GMT + 2:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee. Heb het nog niet bij iemand anders gezien of gehoord.
Wat gebeurt er? Continu als ik probeer te kwalificeren, staat er dat ik 1250/1250 qualification points heb, maar toch kan ik niet kwalificeren en word ik doorgestuurd naar Division Rivals. Hierdoor heb ik de vorige weekend league gemist en ik wil deze nog spelen. Zou het erg vervelend vinden als ik door deze bug 2 weekend leagues op een rij mis, want ik wil die gewoon spelen natuurlijk.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Kunnen kwalificeren.

Continu als ik probeer te kwalificeren, staat er dat ik 1250/1250 qualification points heb, maar toch kan ik niet kwalificeren en word ik doorgestuurd naar Division Rivals. Hierdoor heb ik de vorige weekend league gemist en ik wil deze nog spelen. Zou het erg vervelend vinden als ik door deze bug 2 weekend leagues op een rij mis, want ik wil die gewoon spelen natuurlijk.

Bericht 21 van 42 (484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kwalificeren werkt niet

★★★★ Novice
@lance-2o17 Ik niet dat het op te lossen valt.. als je verder leest zie je dat de Admin niet eens meer de moeite doet om te antwoorden. Echt schandalig. Dit is 2e weekend dat ik geen championship heb kunnen spelen… dat scheelt heel veel pakketjes en en centjes
Bericht 22 van 42 (475 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Kan niet kwalificeren voor weekend league/play-offs starten

★★★ Novice

Product: FIFA 22
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? zuchten
In welk speltype gebeurde dit? FUT Play-offs
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 07/08/2022
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 11:30
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee. Heb het nog niet bij iemand anders gezien of gehoord. Buiten iemand ik answer hq (Shnv2)
Wat gebeurt er? Continu als ik probeer te kwalificeren, staat er dat ik 1250/1250 qualification points heb, maar toch kan ik niet kwalificeren en word ik doorgestuurd naar Division Rivals. Hierdoor heb ik de vorige weekend league gemist en ik wil deze nog spelen. Zou het erg vervelend vinden als ik door deze bug 2 weekend leagues op een rij mis, want ik wil die gewoon spelen natuurlijk.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Kunnen kwalificeren.

Continu als ik probeer te kwalificeren, staat er dat ik 1250/1250 qualification points heb, maar toch kan ik niet kwalificeren en word ik doorgestuurd naar Division Rivals. Hierdoor heb ik de vorige weekend league gemist en ik wil deze nog spelen. Zou het erg vervelend vinden als ik door deze bug 2 weekend leagues op een rij mis, want ik wil die gewoon spelen natuurlijk.

Bericht 23 van 42 (507 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet kwalificeren voor weekend league/play-offs starten

★ Novice

Ik heb precies het zelfde op mijn xbox series x en series s. Heb de weekend league gespeeld en hij blijft hangen op 1250 punten. Ook als ik division rivals speel en mijn punten ontvang, krijg ik 0 punten en blijft hij hangen op 1250.

Bericht 24 van 42 (487 Weergaven)

Re: Niet kunnen deelnemen aan Championship playoffs na verdienen van 1250punten

Community Manager
Hoi @milanezy,

Ik wou dat ik betere nieuws voor je had, maar het lijkt erop dat ze nog steeds bezig zijn om het op te lossen. Ik snap dat het heel vervelend is, voor jouw en ook alle andere spelers in deze thread, maar helaas wachten we allemaal op de studio totdat zij een fix hebben. Ik kijk de hele tijd om te zien of er updates zijn die ik kan delen, en als ik ze heb dat post ik ze graag.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 25 van 42 (451 Weergaven)

Re: Kan niet kwalificeren voor weekend league/play-offs starten

★ Novice
@IAmSinderlong Kan je helaas geen antwoord geven, omdat ik al twee weken hetzelfde probleem heb en ook geen antwoord heb gekregen. Zou je het me kunnen laten weten als je het hebt opgelost?
Bericht 26 van 42 (461 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet kwalificeren voor weekend league/play-offs starten

★ Novice

Ik heb het ook aangegeven op twitter er zo te zien zijn ze momenteel bezig met een bugfix. Hoelang dit gaat duren kan ik niet zeggen, wel dat ze er van af weten en dat er meerdere mensen zijn. Dus dit weekend lijkt het er op dat we beter van het weer kunnen genieten dan fifa spelen. Zit ook wel wat lekkers in. Als ik antwoord terug heb zal ik het hieronder wel posten.

Bericht 27 van 42 (449 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet kwalificeren voor weekend league/play-offs starten

Community Manager
Hoi @Itz_Zykorge @IAmSinderlong @SHNV2,

Zoals @IAmSinderlong al heeft gezegd, dit is een bekend probleem en de studio is hard aan het werk om het op te lossen. Ik kan helaas niet inschatten hoe lang het zal duren, maar ik raad jullie aan om een oogje te houden op onze Twitter voor updates:

https://twitter.com/eahelp
https://twitter.com/EAFIFADirect

Helaas heb ik geen tijdelijke oplossing dat ik kan aanbieden, en ook geen troubleshooting, maar hopelijk komt er binnenkort een oplossing en kan iedereen weer van FUT Champions genieten.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 28 van 42 (428 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet kwalificeren voor weekend league/play-offs starten

★★ Novice

Je koopt een game van 90 euro waar je vervolgens ook nog geld aan uit geeft voor packs en dan kan je 2 weken de belangrijkste modus van FUT niet spelen voor de beste beloningen van het jaar. Hoe valt dat te rechtvaardigen? Er moet wel echt een dikke vergoeding in de vorm van packs/player picks tegenover gaan staan…

Bericht 29 van 42 (421 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kwalificeren werkt niet

★★ Novice

Dat is nu al twee weken bij me. Het spel boeit.me niet meer. Je speelt toch voor die champions finals. Succes hoop dat jet snel gefixt word.

Bericht 30 van 42 (402 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help