Kwalificeren werkt niet

door terrorsjon
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Kwalificeren werkt niet

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Als het een gekent probleem is vind ik het nog belachelijker dat wij zolang niks  kunnen doen. Betere IT aannemen of iemand erop zetten wat er iets van kent wij betalen zoveel al dan moet het werken. 

Bericht 11 van 42 (519 Weergaven)

Niet kunnen deelnemen aan Championship playoffs na verdienen van 1250punten

★★★★ Novice

Product: FIFA 22
Platform:PlayStation 5 Digital Edition
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5 Digital Edition
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Milanezy
In welk speltype gebeurde dit?
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 2/08/2022
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 18:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Wanneer je 1250 punten moet verdienen in FUT om playoffs te kunnen spelen.
Wat gebeurt er? Op FUT Championship moet je 1250 punten halen om playoffs te kunnen spelen en dan deel te kunnen nemen aan championship. Maar nu blijft die vaststeken op 1250punten, er komt elke keer op als je een match wint, je bent gekwalificeerd voor playoffs, maar kan nog altijd niet deel aan nemen, aan playoffs.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Het zou moeten springen van 1250punten naar playoffs, maar nu na dat hij zegt u bent gekwalificeerd, springt die gewoon terug naar Rivals.

  1. Op FUT Championship moet je 1250 punten halen om playoffs te kunnen spelen en dan deel te kunnen nemen aan championship. Maar nu blijft die vaststeken op 1250punten, er komt elke keer op als je een match wint, je bent gekwalificeerd voor playoffs, maar kan nog altijd niet deel aan nemen, aan playoffs. Het blijft op 1250 punten en komt elke keer op u bent gekwalificeerd, maar kan nog altijd geen playoff wedstrijden spelen.
Bericht 12 van 42 (519 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen deelnemen aan Championship playoffs na verdienen van 1250punten

Community Manager
Hoi @milanezy,

Dank je wel dat je dit meldt. Dit is een bekend probleem, en de studio is hard aan het werk om het op te lossen. Hopelijk kan je snel weer van FUT Champions genieten.

Er is helaas geen Twitter thread hierover gemaakt, maar ik raad je aan om voor de zekerheid een oogje te houden op onze Twitter voor updates:

https://twitter.com/EASPORTSFIFA
https://twitter.com/eahelp

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 13 van 42 (515 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen deelnemen aan Championship playoffs na verdienen van 1250punten

★★★★ Novice
@EA_QueenBee Bedankt voor de snelle reactie, ik hoop ook dat het ook snel opgelost is.
Bericht 14 van 42 (509 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen deelnemen aan Championship playoffs na verdienen van 1250punten

★★ Novice

Snel, ben al week aant w8 als ik pech heb kan ik zelfs voor de 2 weekend nie spelen

Bericht 15 van 42 (486 Weergaven)

Re: Niet kunnen deelnemen aan Championship playoffs na verdienen van 1250punten

★★★★ Novice
@SmokeyX1988 Het ziet er niet naar uit dat het snel zal opgelost zijn.
Bericht 16 van 42 (469 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Play offs fut champions

★★ Novice

Product: FIFA 22
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5
Wat is jouw gamertag/PSN ID? JeffMania
In welk speltype gebeurde dit? FUT Play-offs
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 03-08-2022
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 07:00 PM
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Fut champions te openen
Wat gebeurt er? kan sinds deze week geen play offs meer spelen voor fut champions. Ik snap niet hoe dit mogelijk is, je koopt een game voor 90 euro en geeft honderden euro’s uit en dan mis je de fut champions deze week en kans op de beloningen
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat fut champions play offs normaal werkt

Product: FIFA 22
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5
Wat is jouw gamertag/PSN ID? JeffMania
In welk speltype gebeurde dit? FUT Play-offs
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 01-08-2022
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 10:00 AM
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Fut champions play offs
Wat gebeurt er? Ik kan sinds deze week geen play offs meer spelen voor fut champions. Ik snap niet hoe dit mogelijk is, je koopt een game voor 90 euro en geeft honderden euro’s uit en dan mis je de fut champions deze week en kans op de beloningen
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat fut champions play offs normaal werkt.

 

Bericht 17 van 42 (472 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen deelnemen aan Championship playoffs na verdienen van 1250punten

★★★★ Novice
@EA_QueenBee Enige idee of er al oplossing voor is? Want vind dit niet meer kunnen… een probleem moet toch op te lossen vallen zeker als het gekend is en er zovele zijn met zelfde probleem Confused ik mis hier veel packets alle wa is nu
Bericht 18 van 42 (402 Weergaven)

Ik kan geen Fut Champions qualification spelen terwijl ik alle nodige points heb

★★★ Newbie

Ik kan geen Fut Champions spelen en ook geen qualification.

 

Er staat dat ik 1250/1250 qualification points heb maar ik kan nog steeds nie spelen, als ik erop klik word ik naar Division Rivals gestuurd en als ik een Division Rivals wedstrijd speel dan staat er +0 qualification points met daaronder ‘Qualified’ = ‘Gekwalificeerd’ maar het werkt steeds niet.


Help alsjeblieft

Alvast bedankt.

 

Bericht 19 van 42 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kwalificeren werkt niet

★★★ Newbie
@terrorsjon Dit probleem is heel vervelend dit heb ik ook, wat doe jij als EA er niks aan doet? Of is het al opgelost bij jouw? @terrorsjon
Bericht 20 van 42 (374 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help