Kwalificatie Weekend League mislukt

door JasperB8
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kwalificatie Weekend League mislukt

★★★ Newbie

Hallo, 

Vorige week was ik te laat om me te kwalificeren voor de weekend league. Ik had de 2000 punten wel echter was ik te laat met registreren. Toen heb ik me met die 2000 punten direct geregistreerd voor de weekend league van de week daarop (dit weekend dus). Mijn 2000 punten verkregen uit Division Rivals waren dus verdwenen. Echter zie ik tot mijn verbazing dat ik wanneer ik Fut Champions  zojuist open, ik niet gekwalificeerd ben! Dit terwijl mijn 2000 punten wel gewoon zijn afgeschreven nadat ik me geregistreerd had. Hoe kan dit?

Bericht 2 van 5 (1.078 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Kwalificatie Weekend League mislukt

EA SPORTS FC Team

We hebben hier een topic over op het FIFA 19 forum, dit is het FIFA 18 forum Wink

 

Ik sluit dit topic, maar kijk hier even:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Weekend-league-probleem/m-p/7267752#M1297

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (1.038 Weergaven)

Alle reacties

2000 Weekend League kwalificatie punten verdwenen

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik heb vorige week donderdag 2000 punten behaald en wilde me daarmee inschrijven voor de weekend league. Maar dat deed ik pas vrijdag 7 december om 12 uur smiddags, wat betekend dat het niet meer voor die week gelde maar pas voor die week erop dat zou dus deze week zijn van 14 december 2018. Toen ik net FIFA 19 opstartte stond er dat ik niet gekwalificeerd was terwijl ik duidelijk via mijn computer op 7 december mezelf had ingeschreven en daarmee ook al mijn 2000 punten verloren. ik heb de hele week gespeeld en heb nu rond de 400 punten dus geeft ie aan dat ik niet kan spelen terwijl mijn eigenlijke 2000 punten zijn verdwenen en mijn kwalificatie van deze week ook. Ik zou dit graag hersteld willen zien worden want ik ben hier niet tevreden mee want ik heb lang gedaan over het behalen van deze 2000 punten.

 

Met vriendelijke groet,

Bas

Bericht 1 van 5 (1.086 Weergaven)
0 Kudos

Re: Kwalificatie Weekend League mislukt

EA SPORTS FC Team

Hallo @JasperB8,

 

We zijn het op dit moment aan het onderzoeken.

 

Van wat ik gezien heb, hebben mensen die de punten vorige week tijdens de WL hebben ingeleverd toegang gekregen tot die WL, zelf ook al stond er in het menu dat het voor volgende week zou zijn. 

 

Het is nu even afwachten wat er uit het onderzoek komt en wat we eraan kunnen doen. 

Jason.png
Bericht 3 van 5 (1.067 Weergaven)
0 Kudos

Re: Kwalificatie Weekend League mislukt

★★★ Newbie

Is er al een oplossing gevonden? Zie graag dat het gecompenseerd wordt op welke manier dan ook. 

Bericht 4 van 5 (1.049 Weergaven)
0 Kudos

Re: Kwalificatie Weekend League mislukt

EA SPORTS FC Team

We hebben hier een topic over op het FIFA 19 forum, dit is het FIFA 18 forum Wink

 

Ik sluit dit topic, maar kijk hier even:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Weekend-league-probleem/m-p/7267752#M1297

Jason.png
Bericht 5 van 5 (1.039 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help