Klein wonen werkt niet

door Heiike22
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Klein wonen werkt niet

★★★ Newbie

Ik heb vandaag klein wonen gekocht en geinstalleerd maar hij werkt niet. Als ik de optie voor klein wonen wil selecteren bij de huisopties dan staat er niks, alleen een leeg vakje waar ik wel op kan klikken maar niks van tekst te zien krijg. Dan, als ik naar een andere wereld wil kan het niet omdat de wereld knop verdwenen is. 

Bericht 1 van 18 (795 Weergaven)

Re: Klein wonen werkt niet

★★★★★ Expert
Indien je soms aangepaste inhoud ("modificaties") gebruikt, @Heiike22, dan zullen er meestal vreemde dingen verschijnen.

Vaak worden deze al verholpen met het nalopen van de basisstappen:
Je dient de Origin cliënt en alle Origin spellen eerst afgesloten hebben.
Begin met de cache van de Origin cliënt leegmaken. Zie dit helpartikel daarover: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Map van De Sims 4 in je "Documenten\ Electronic Arts\" een ander naam geven.
Hierna de Origin cliënt weer starten, rechtsklik in de spelbibliotheek van de Origin cliënt op speltegel van De Sims 4 en kies dan de "Repareren" optie.
Test of je probleem nog steeds bestaat.


Om deze aanvulling te kunnen gebruiken, dient jouw computer te voldoen aan de gevraagde systeemeisen ervan:
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-tiny-living#store-page-s...
Deze aanvulling werkt niet met "De Sims 4 Legacy Editie"!


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 18 (776 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Klein wonen werkt niet

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo @RealSimmor0 

 

Het ligt niet aan mods die ik gebruik, gezien dat als ik die verwijder er niks veranderd.

 

Alle opties die je hebt genoemd werken ook niet, ik heb nog steeds het probleem. 

Bericht 3 van 18 (759 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Klein wonen werkt niet

Champion
@Heiike22 Het blijkt dat meer Simmers hier last van hebben. Op de Engelse taal versie van deze site worden kan je ook informatie vinden. De oplossing die daar wordt aangedragen is: overweeg om in de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4 het bestand: 'localthumbcache.package' te verwijderen. Maak je geen zorgen want dit bestand wordt opnieuw aangemaakt als je de Sims weer gaat spelen.
Voor een aantal Simmers heeft deze actie geholpen. Hopelijk helpt het jou ook.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 18 (746 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Klein wonen werkt niet

★★★ Newbie

@Trismagistos  Dit werkt helaas ook niet..  ik zal eens kijken op de engelse pagina! Toch bedankt.

Bericht 5 van 18 (740 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Klein wonen werkt niet

Champion
@Heiike22 de thread vind je hier: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/MOD-RELATED-No-tiny-living-lot-type/td-p/8667079

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 18 (738 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Klein wonen werkt niet

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo, 


Ik heb ook problemen met het spel, maar zie nu dat het spel dus niet werkt met de Legacy Editie. Weet u op welke manier ik mijn geld zou terug kunnen vragen? 

 

Vast bedankt voor uw antwoord.

 

Groet,

Isabelle

Bericht 7 van 18 (727 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Klein wonen werkt niet

★★★★★ Expert
Dat kan door telefonisch contact op te nemen met de helpdesk, @Ieess.

Het kan helpen om eerst eens te controleren of jouw computer wel voldoet aan de gevraagde systeemeisen van een uitbreiding / aanvulling. Dan pas kopen.

De helpdesk is bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 12:00 tot 21:00, via deze telefoonnummers:
Voor Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
Voor België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Een terugbelverzoek indien gaat via: https://help.ea.com/nl/contact-us/


@Heiike22,
Heb je alle onnodige openstaande programma's helemaal afgesloten? Mogelijk kunnen deze de goede werking van het spel verhinderen. Waaronder ook je beveiligingssoftware dus.
Zijn je stuurprogramma's al bijgewerkt?
Controleer of je computer wel aan de gevraagde systeemeisen van deze aanvulling voldoet.
Zijn er nog update beschikbaar voor Windows 10 die je eerst nog dient te installeren?
Kun je jouw DxDiag informatie toevoegen bij je reactie? Bekijk dit helpartikel hoe je dit kan doen: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


Groetjes.
Bericht 8 van 18 (724 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Klein wonen werkt niet

★★★ Newbie

Dankjewel. Dat had ik gedaan, maar wellicht iets over het hoofd gezien. Ik zag er namelijk niet bij staan dat je de legacy editie nodig had. Toch bedankt voor de informatie!

Bericht 9 van 18 (724 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Klein wonen werkt niet

★★★★★ Expert
Hallo @Ieess,

Deze aanvulling zal niet gaan werken met "De Sims 4 Legacy Editie", je hebt de normale versie van De Sims 4 nodig.

Je computer dient te voldoen aan de gevraagde systeemeisen van deze uitbreiding om deze te kunnen draaien. Je kan dit beter van te voren controleren, om daarna pas een uitbreiding / aanvulling (of spel) te gaan kopen.


Groetjes.
Bericht 10 van 18 (683 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help