Re: Klacht 371

door NadiaenLars123
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Klacht 371

★★★★★ Novice

Wanneer wordt er eens iets gedaan aan de gameplay? Kan me niet kwalificeren via rivals omdat zo ontzettend traag speelt!! Kom eens met oplossingen ipv de problemen bij de gebruikers te leggen. Ook het negeren van EA Jason komt dit niet ten goede, komt niet met oplossingen alleen met standaard antwoorden.

Bericht 1 van 7 (576 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Klacht 371

EA SPORTS FC Team

Hey @leeleeke94,

 

Wat bedoel je exact met dat Rivals traag speelt? Gaat het hier om lag, rubberbanding, speed up lag, of misschien iets anders?

 

En nee, ik leg het probleem nog steeds niet bij de spelers Standard smile Ik probeer het thuisnetwerk uit te sluiten door troubleshooting stappen te geven zodat het thuisnetwerk optimaal ingesteld is. Ik weet tenslotte niet hoe je alles thuis ingesteld hebt, het zou heel goed kunnen zijn dat je de router ergens onder een bank hebt staan en dat je 3 verdiepingen en 1 huis verder via de WiFi probeert te spelen terwijl 3 andere huisgenoten streaming videos in 4k proberen te kijken.

 

Als je dus thuis alles juist ingesteld hebt, dan kunnen we dat gedeelte deels uitsluiten en controleren of je daarna een verbetering hebt qua spelen.

 

Dus ja, laat even weten hoe je alles hebt ingesteld, wat je exact bedoelt met dat het spel traag speelt en of je dit alleen in Rivals en op bepaalde moment hebt.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (526 Weergaven)

Alle reacties

Re: Klacht 371

EA SPORTS FC Team

Hey @leeleeke94,

 

Wat bedoel je exact met dat Rivals traag speelt? Gaat het hier om lag, rubberbanding, speed up lag, of misschien iets anders?

 

En nee, ik leg het probleem nog steeds niet bij de spelers Standard smile Ik probeer het thuisnetwerk uit te sluiten door troubleshooting stappen te geven zodat het thuisnetwerk optimaal ingesteld is. Ik weet tenslotte niet hoe je alles thuis ingesteld hebt, het zou heel goed kunnen zijn dat je de router ergens onder een bank hebt staan en dat je 3 verdiepingen en 1 huis verder via de WiFi probeert te spelen terwijl 3 andere huisgenoten streaming videos in 4k proberen te kijken.

 

Als je dus thuis alles juist ingesteld hebt, dan kunnen we dat gedeelte deels uitsluiten en controleren of je daarna een verbetering hebt qua spelen.

 

Dus ja, laat even weten hoe je alles hebt ingesteld, wat je exact bedoelt met dat het spel traag speelt en of je dit alleen in Rivals en op bepaalde moment hebt.

Jason.png
Bericht 2 van 7 (527 Weergaven)

Re: Klacht 371

★★★★ Novice
@EA_Jason Nu leg je weer de fout bij de internetconnectie bij ons thuis. Denk je echt dat wij zo dom zijn dat we 3 verdiepingen van onze dokter gaan spelen? Nee, want dan heb je geen internet. Wij spelen allemaal met kabel hoor, daar ligt het niet aan. Ik heb al veel antwoorden van je gezien waarin je zegt dat het aan de internet connectie ligt en hoe je dat kan verbeteren. Maar als we dan daarna iets terug sturen dat we hebben gedaan wat je zei en dat het nog steeds niet werkt, dan reageer er niemand meer. Oh en nog een laatste ding: STOP MET DIE SMILEYS, daardoor gaat we blijven je haten hoor
Bericht 3 van 7 (478 Weergaven)

Re: Klacht 371

★ Guide

Ze zullen nooit toegeven dat de fouten bij hun liggen, als je al hun antwoorden weerlegt met goede onderbouwingen. Hoor je niets meer. Enigste wat ze willen is geld verdienen aan pakketjes. Game play goed maken heeft geen haast.

Bericht 4 van 7 (454 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Klacht 371

EA SPORTS FC Team

Hier een linkje @TakeawayFiber7https://twitter.com/fut_economist/status/1054820089898418177

 

De resultaten laten zien dat iets meer dan de helft van de mensen die gestemd hebben via de WiFi spelen, vandaar dat ik er ook zeker van wil zijn dat het thuisnetwerk optimaal ingesteld is voordat we verder gaan kijken (dat is wanneer er bij ons geen problemen bekend zijn).

 

Als bij jou alles juist ingesteld is en er bij ons geen problemen zijn, dan kan je dit probleem ook eens aankaarten bij jouw ISP. De drukte, bandbreedte, routing, en ander aspecten die hierop invloed kunnen hebben. is iets waar jij en ik geen zicht in hebben.

 

Tja de smileys zullen niet zomaar verdwijnen, die op Answers HQ zijn misschien beperkt, maar het zijn de enige die we hebben Wink

Jason.png
Bericht 5 van 7 (413 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Klacht 371

★★★ Apprentice

Hou @EA_Jason 

 

Je zegt dat je dit bekende probleem niet bij de gebruiker neerlegd en alsnog geef je antwoord waarin je suggereert dat dit probleem wel degelijk bij de gebruiker ligt.

 

Het valt mij op dat wanneer er iets nieuws (kaarten) bij komt in FIFA dat de gameplay zeg maar zo traag is als stroop en de disconnects vaker voorkomen, dat zou er op kunnen duiden dat de EA server moeite heeft met de enorme data en/of dat het moeite heeft met de hoeveelheid gebruikers die in willen loggen of ingelogd zijn, buiten het feit dat deze versie zeg maar niet de beste is.

Bericht 6 van 7 (357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Klacht 371

EA SPORTS FC Team

Ik ben toch vrij duidelijk geweest met waarom we bepaalde dingen testen @NadiaenLars123?

 

Als je merkt dat er meer disconnects voorkomen en dat je meer lag hebt wanneer er nieuwe promoties zijn, dan is dat iets dat ik aan kan kaarten zodat de data nagekeken kan worden.

Jason.png
Bericht 7 van 7 (300 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help