Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Kiyan Prince verdwenen uit het spel FIFA21

door Vanglabeke
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kiyan Prince verdwenen uit het spel FIFA21

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Geachte,

2 weken geleden werd op het account van mijn zoontje (KielseRat2007) Kiyan Prince toegevoegd in FIFA21. Helaas is deze speler sinds gisteren verdwenen. Ook ik kan hem niet meer terug vinden op mijn account. Graag hadden we deze speler terug.

MVG

Bericht 1 van 6 (343 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kiyan Prince verdwenen uit het spel FIFA21

Community Manager
Hey @Vanglabeke,

Bedankt voor het berichtje qua Kiyan Prince. Is dit in de aftrap/carrière modus waar je hem niet meer kunt vinden?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 6 (335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@EA_Neil Bedankt voor het snelle antwoord. Het is inderdaad in de aftrap/carrière modus. Maar ook in Team formulieren is hij nergens meer te vinden.
Groetjes
Bericht 3 van 6 (328 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@Vanglabeke,

Bedankt voor het laten weten. Ik zal kijken of ik meer te weten kan komen hierover. Is dit sinds de maintenance van vandaag dat jullie hem niet meer kunnen vinden?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 6 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@EA_Neil Het is sinds gisterenavond. Bedankt voor de snelle info en hulp.

Groetjes
Bericht 5 van 6 (314 Weergaven)

Community Manager

@Vanglabeke ,

Ik had zelf ook snel nog even gekeken en alhoewel ik geen carrière heb lopen om dit snel in uit te proberen heb ik wel even in de aftrap gekeken waar ik de speler nog wel kon vinden zoals hieronder gevonden kan worden. 

Mocht hij hier inderdaad niet staan kun je voor mij het volgende eens bekijken om te zien of dit mogelijk een update probleem is?

Ga naar het hoofd menu van FIfa 21 > aanpassen > profiel > verwijder en verwijder de volgende als deze zichtbaar zijn:

- FUT Squad Update 1 (alle datums)

- Algemene squad updates (alle datums) mocht je deze hebben

- Bestanden met DLC erin zoals DLC-Materiaal update

Zorg ervoor dat je sowieso GEEN carrière of Pro clubs bestanden verwijdert want dit is uiteraard jullie voortgang.

Erna, ga terug naar aanpassen > teams bewerken > updates downloaden. Dit zou de laatste teams nogmaals moeten downloaden.

Ik snap dat jullie beiden mogelijk geen FUT spelen maar ik wil alsnog vragen om naar Fifa Ultimate Team te gaan om zo de laatste squad updates te downloaden. Je hoeft verder geen match te starten of de modus te spelen. Eenmaal gedownload kun je terug naar het hoofdmenu. Herstart het spel en kijk nogmaals of de spelers er nu wel tussen staan. 

Laat ons weten wat dat doet.

Fifa 21 prince.png

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 6 van 6 (286 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help