Re: Kicked by Punkbuster

door DarkBanishing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kicked by Punkbuster

★★★ Newbie

Ik word steeds uit de game gekickt in battlefield 4 door punkbuster. hoe los ik dit op?

Bericht 1 van 6 (753 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Kicked by Punkbuster

Dag @itsmusicpower 

 

Waarschijnlijk is je punkbuster programma verouderd. Dit kan je snel oplossen door je punkbuster te herinstalleren.

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (741 Weergaven)

Alle reacties

Re: Kicked by Punkbuster

Dag @itsmusicpower 

 

Waarschijnlijk is je punkbuster programma verouderd. Dit kan je snel oplossen door je punkbuster te herinstalleren.

Bericht 2 van 6 (742 Weergaven)

Re: Kicked by Punkbuster

★ Novice
@DarkBanishing Als je dan gebanned zou zijn dan heeft hun prog niet gewerkt dit hoort automatisch te gaan maar jij krijgt de ban.
geloof me einde oefening voor je BF4
Bericht 3 van 6 (498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kicked by Punkbuster

★★★★★ Expert
Probeer het spel te repareren via de Origin cliënt, of handmatig het installatieprogramma opzoeken en starten installeren, @Baja-S-Bravo.
Het installatieprogramma zal meegeleverd met het spel en is te vinden in de spelmap.
Dat zou standaard "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\" moeten zijn.
Verder gaan naar "_Installer\Punkbuster\redist\", om "pbsvc.exe" starten voor de installatie te repareren of bijwerken.

Je kan het installatieprogramma ook downloaden vanaf hun website. http://www.evenbalance.com/pbsetup.php Denk eraan om het spel dan toe te voegen .
Verwijder ook alle aanpassingen en zaken die niet oorspronkelijk bij het spel meekomen.

Mogelijk heb je bepaalde software draaien die verhinder dit hun software wel juist werk. Zorg dat je deze hebt afgesloten. Met name sommige beveiligingssoftware kan onbedoeld een boosdoener zijn.

Als je een verbanning of schorsing krijgt dan zal je hiervoor een ondersteuningsverzoek moeten aanmaken. https://www.evenbalance.com/troubleticket/new_ticket.php
Het bedrijf achter PunkBuster is Even Balance: http://www.evenbalance.com/index.php

Deze software is vereist voor het online spelen op servers die gebruik hiervan maken. Je kan minder leuke spelplezier ervaren op de servers, waar deze software niet wordt gebruikt.

Groetjes.
Bericht 4 van 6 (480 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kicked by Punkbuster

★★★★★ Newbie

ik heb het ook ik vind het erg stom dat ze het  niet fixen na een paar jaren

Bericht 5 van 6 (375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kicked by Punkbuster

★★★★★ Expert
Als je een schorsing of verbanning hebt gekregen van hun, dan dien je hiervoor de genoemde stappen te doen, @dabluefacebaby.
Je dient contact op te nemen met de ondersteuning van PunkBuster.

Als je problemen hebt met een spel dat hun software gebruikt, dan start je met het spel te repareren of het installatieprogramma hiervan handmatig te starten.

Groetjes.
Bericht 6 van 6 (344 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen