Kavel opslaan of delen lukt niet

door DeGroentjessims
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kavel opslaan of delen lukt niet

★ Novice

als ik mijn kavel wil opslaan of delen komt de foutmelding: Er is een fout opgetreden tijdens het opslaan van deze kavel naar bibliotheek. Heb het spel al gerepareerd en totaal opnieuw geïnstalleerd maar dat bied geen uitkomst.

Bericht 1 van 7 (728 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kavel opslaan of delen lukt niet

★★★★★ Expert
Heb je het ook al eens geprobeerd met een ander kavel dan deze, @DeGroentjessims?
Verwijder alle aangepaste inhoud ("modificaties"), repareer De Sims 4 aansluitend via de Origin cliënt en nog eens proberen dan. Mogelijk dien je de cache van de Origin cliënt leegmaken en de map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen, voordat je De Sims 4 gaat repareren.
Vervolgens dien je De Sims 4 schoon te starten. Controleer dat je verbonden bent met het internet. Een bekabelde internetverbinding gebruiken. Start De Sims 4 via de Origin cliënt, net als elk ander spel van Origin trouwens.
Mogelijk heb je bepaalde software draaien, die verhinderd dat De Sims 4 als de Origin cliënt naar behoren kunnen werken. Je dient alle overige, nog openstaande software volledig afgesloten hebben, waaronder ook je beveiligingssoftware. Verder de instellingen bij "Gebruikersaccountbeheer" verlagen en de Origin cliënt als Administrator starten.
Beschik je over voldoende vrije ruimte op je harde schijf?
Heb je wel toegang tot de locatie waar de kavel wordt opgeslagen?
Mogelijk bevat dit kabel inhoud dat op een bepaalde manier niet geschikt is of de gegevens zijn ongeldig geworden.
De kinderaccounts geen toegang hebben tot de online functies, waaronder ook de Galerij.

Lees dit helpartikel over hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/


Groetjes.
Bericht 2 van 7 (716 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kavel opslaan of delen lukt niet

Champion
@DeGroentjessims Volgens mij heb je een zelfde vraag al gesteld op het Sims forum: https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/773007/kan-mijn-kavel-niet-opslaan-of-delen#latest
Maak je misschien gebruik van de OneDrive? Of, heb je bij het maken van de kavel gebruik gemaakt van de Moveobjects cheat en ben je daarmee buiten de randen van het kavel gegaan?

Misschien als je de 'localthumcache.package' verwijdert uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 dat je daarmee het probleem wel oplost.

Hoe meer informatie je hier geeft over de situatie, hoe beter we je kunnen adviseren.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 7 (711 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kavel opslaan of delen lukt niet

★ Novice
Misschien als je de 'localthumcache.package' verwijdert uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 dat je daarmee het probleem wel oplost.

je hebt mij echt giga blij gemaakt, hij slaat hem op en kan dus ook gedeelt worden nu
Bericht 4 van 7 (677 Weergaven)

Re: Kavel opslaan of delen lukt niet

Champion
@DeGroentjessims Heel goed om te horen en ..

Heel veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 7 (668 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kavel opslaan of delen lukt niet

★★★★★ Expert

Dan heb je dus de basisstappen niet volledig gedaan, @DeGroentjessims.

Bericht 6 van 7 (613 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kavel opslaan of delen lukt niet

Champion

@DeGroentjessims Dus als je nog eens wat tegenkomt waarvan je denkt dat faat niet helemaal zoals het hoot. Is het beste advies: even de localthumbcache.package verwijderen en dan testen. Pas als het daarmee niet lukt zal je andere oplossingen moeten overwegen.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 7 (610 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help