Kan uitbereidingspakket niet downloaden

door FamilieEijlders
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kan uitbereidingspakket niet downloaden

★ Novice

Mijn zusje heeft gisteren honden en katten gekocht voor ons gedeelde originaccount. Op onze computer is het gelukt om het te downloaden en hebben we het al gespeeld. Toen ik het op mijn laptop wou downloaden ging dit als het gewoonlijk gaat, er kwam een balkje met mijn downloadingsvooruitgang in het scherm. Halverwege (het balkje was ergens halverwege) viel mijn wifi uit. Ik probeerde het op te lossen met een ethernetstekker maar dat ging niet lekker dus kwam ik tot de conclusie om mijn laptop opnieuw op te starten. Nadat ik dat had gedaan was het vooruitgangsbalkje weg. Ik dacht dat de download misschien voltooid was maar nee, geen honden en katten in create a sim, ik kan niet in de nieuwe wereld (ook al staat er geen slotje meer bij), geen nieuwe objecten enzovoort. Ik hoop dat een van jullie een oplossing heeft.

Bericht 1 van 2 (309 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Kan uitbereidingspakket niet downloaden

EA SPORTS FC Team

Hey @FamilieEijlders,

 

Ik ben vandaag een soortgelijk topic tegengekomen.

 

Probeer eens Honden en Katten van de computer te verwijderen en de cache van Origin te legen. Hierna kan je de uitbreiding opnieuw downloaden en installeren Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (294 Weergaven)

Alle reacties

Re: Kan uitbereidingspakket niet downloaden

EA SPORTS FC Team

Hey @FamilieEijlders,

 

Ik ben vandaag een soortgelijk topic tegengekomen.

 

Probeer eens Honden en Katten van de computer te verwijderen en de cache van Origin te legen. Hierna kan je de uitbreiding opnieuw downloaden en installeren Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (295 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help