Re: Kan niet opslaan en afsluiten

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan niet opslaan en afsluiten

★ Novice

Nadat ik een selfie had gemaakt, kan ik de camera niet afsluiten. Ik heb op stop sims gedrukt alleen dan komt er zo'n kader van spel opslaan? Alleen als ik dan op opslaan en afsluiten druk gebeurt er niets, wat moet ik nu doen? Ik kan niet de computer afsluiten en opnieuw opstarten omdat dat kader dan verschijnt.

Bericht 1 van 2 (324 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet opslaan en afsluiten

★★★★★ Expert


Hallo @eijlders,

Gebeurd dit alleen bij een bepaalde Sim, of ook bij andere huishoudens?

Als je spel lijkt vast te lopen tijdens het opslaan, dan kan je proberen om alleen voor de opties om het spel op te staan en later voor de optie om het spel a te sluiten.
Sluit De Sims 4 af via het hoofdmenu.

Wordt je probleem met deze basisstappen verholpen?
  1. Zorg dat de Origin cliënt en De Sims 4 volledig zijn afgesloten.
  2. Hernoem de De Sims 4 map in je Documenten\Electronic Arts\ naar bijvoorbeeld De Sims 4_Reservekopie.
  3. Tevens kan je ook de cache van de Origin cliënt leegmaken.
  4. Zorg dat je verbonden met het internet, start de Origin cliënt weer op en meld je aan.
  5. Repareer De Sims 4, door in de spelbibliotheek in de Origin cliënt, rechts te klikken op de speltitel en en voor de optie Repareren te kiezen.
De duur van het reparatie proces is afhankelijk hoeveel beschadigde e/of ontbrekende bestanden er opnieuw gedownload dienen te worden, de snelheid van je computer en internetverbinding.
Een bekabelde internetverbinding gebruiken kan meehelpen.
Sluit niet benodigde programma's en vensters af. Daarnaast dienen het aantal achtergrondprogramma's verminderd te zijn. Je kan ook tijdelijk je beveiligingssoftware afsluiten.

Als de Sims 4 nog niet is bijgewerkt dan doe je dit.
Start de De Sims 4 weer op en ga na of je probleem nog steeds bestaat.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 2 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help