Kan niet meer verbinden met Ultimate Team

door Brahim_Dude
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kan niet meer verbinden met Ultimate Team

[ Bewerkt ]
★ Novice

Beste

Gisteren bij het spelen van mijn laatste wedstrijd in divisies 2 was er ontzettend veel lag, dus ik was blij dat de match gedaan was (jammer genoeg 2-2 terwijl ik winst nodig had voor de titel). Voor ik de wedstrijd kon afsluiten om terug naar het fut-menu te keren, kreeg ik de melding dat de verbinding was verbroken en ik geraakte niet meer terug op Ultimate Team (ook vandaag niet).

Ik heb mijn opgeslagen data al verwijderd, in de hoop dat het dan wel zou lukken wegens een datafout, maar helaas. Ik krijg nog steeds de melding 'Helaas is er een fout opgetreden bij het verbinding maken met FIFA 18 Ultimate Team. Je keert terug naar het FIFA 18-hoofdmenu.'. Wat kan ik hier tegen doen, zodat ik dit weekend toch nog mijn squad-battles kan spelen? (PS4)

 

Bericht 1 van 25 (2.949 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Kan niet meer verbinden met Ultimate Team

EA SPORTS FC Team

Hey @Brahim_Dude,

 

Je bent niet de enige met dit probleem. We zijn dit sinds vrijdag al aan het onderzoeken maar we dachten dat het probleem tijdens het weekend al opgelost was.

 

Sommigen hebben nog steeds dit probleem. Zou je voor mij even jouw console compleet willen afsluiten en de stroomkabel er minimaal 2 minuten uit willen laten?

 

Je kunt hetzelfde doen met jouw router.

 

Als je hierna nog problemen hebt, dan heb ik de volgende info nodig:

 

Gamertag:

Systeem:

Tijdstip van laatste login:

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 25 (2.889 Weergaven)

Alle reacties

Ik kan ultimate team niet in

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik kan niet inloggen in ultimate team sinds ik er vannacht uitgegooid werd na enen. Woonplaats genoten bij kpn hebben nergens last van, ik zit bij Ziggo.

 

Bericht 2 van 25 (2.898 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet meer verbinden met Ultimate Team

EA SPORTS FC Team

Hey @Brahim_Dude,

 

Je bent niet de enige met dit probleem. We zijn dit sinds vrijdag al aan het onderzoeken maar we dachten dat het probleem tijdens het weekend al opgelost was.

 

Sommigen hebben nog steeds dit probleem. Zou je voor mij even jouw console compleet willen afsluiten en de stroomkabel er minimaal 2 minuten uit willen laten?

 

Je kunt hetzelfde doen met jouw router.

 

Als je hierna nog problemen hebt, dan heb ik de volgende info nodig:

 

Gamertag:

Systeem:

Tijdstip van laatste login:

Jason.png
Bericht 3 van 25 (2.890 Weergaven)

Re: Kan niet meer verbinden met Ultimate Team

★★★ Newbie
Ik heb ook alles geprobeerd. Gamertag: kjevin0105 systeem: ps4 laatste login: 3 dec 2018
Bericht 4 van 25 (2.777 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet meer verbinden met Ultimate Team

EA SPORTS FC Team

Hey @kevinborst,

 

Neem even contact op met onze helpdesk om dit op te lossen, waarschijnlijk is het simpelweg op te lossen door de draft te resetten en daar kunnen ze bij helpen Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 5 van 25 (2.767 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet meer verbinden met Ultimate Team

★★★ Newbie

@kevinborst  schreef:
Ik heb ook alles geprobeerd. Gamertag: kjevin0105 systeem: ps4 laatste login: 3 dec 2018

Kan je inmiddels al inloggen ?

Bericht 6 van 25 (2.721 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet meer verbinden met Ultimate Team

★★★ Newbie

Ik heb gebeld en die man zei ik kan je niet helpen .

Bericht 7 van 25 (2.720 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet meer verbinden met Ultimate Team

★★★ Newbie

Laatste login ; Donderdag 13 december 

gamertag ; distaa06

console ; ps4

Bericht 8 van 25 (2.716 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet meer verbinden met Ultimate Team

EA SPORTS FC Team

Klopt, we ondervinden op dit moment wat problemen met de servers waardoor ze niet werken, we werken hard aan een oplossing Standard smile

 

@Distaa06

Jason.png
Bericht 9 van 25 (2.710 Weergaven)

Re: Kan niet meer verbinden met Ultimate Team

★★★ Newbie
Hierdoor kan ik mij niet plaatsen voor de weekendleauge die dr aankomt en mis ik Coins en kan ik niks opnemen voor mij yt kanaal thanks ea 👍🏾
Bericht 10 van 25 (2.706 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help