Re: Kan niet inloggen in FUT App

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan niet inloggen in FUT App

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hi,

ik kan niet inloggen op de fut app krijg altijd melding van dat de servers down zijn zie foto

Bericht 1 van 7 (1.594 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet inloggen in FUT App

★★ Novice

Hallo ??

 

geen hulp?? Ea??

Bericht 2 van 7 (1.536 Weergaven)

Re: Kan niet inloggen in FUT App

Community Manager (retired)

Hey @Mr_Florim_1989 ,

 

Dat maakt het inderdaad lastig om te handelen op de transfer markt. Heb je deze foutmelding nog steeds? Zo ja, heb je al eens op de PC ingelogd zoals de foutmelding vermeld?

Neil.png
Bericht 3 van 7 (1.488 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet inloggen in FUT App

★★ Novice

Jah ik heb op de pc ingelogd en krijg dezelfde foutmelding.

ik had een 2de account gemaakt op fut en ik heb perongeluk dezelfde mail adress gebruikt als mijn 1 ste. Nadien heb ik dit veranderd op origin website en een andere email account op mijn 2 de account. Ik probeerde in te loggen op fut companion app met mijn 1 ste account en kreeg direkt een foutmelding. Ik heb daarna geprobeerd om met mijn 2 de account aan te melden met de nieuwe email adress en dat ging wel. Maar daar had ik een nieuwe fut club. 

Bericht 4 van 7 (1.481 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet inloggen in FUT App

Community Manager (retired)

Dat is inderdaad merkwaardig omdat het niet mogelijk hoort te zijn om een account met twee dezelfde email addressen te hebben dus ik heb het idee dat daar ergens iets fout gaat. Ik zou je graag even willen vragen contact op te zoeken met onze helpdesk zodat ze beiden accounts even in kunnen laden om een kijkje te nemen. Ze kunnen ook even kijken of zij wel in kunnen loggen.

 

Bezoek https://help.ea.com/nl/contact-us/ voor een terugbelverzoek (dan bellen wij jou, helemaal gratis) of bel direct via één van de onderstaande nummers:
 
- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Neil.png
Bericht 5 van 7 (1.475 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet inloggen in FUT App

★★ Novice

Il heb al 3 keer gebeld en ze zeggdn dat er niets mis is met mijn accounts. Telkens krijg ik dezelfde persoon aan de lijn . Maar met alle respect ik denk niet dat ze het snapt.

Bericht 6 van 7 (1.471 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet inloggen in FUT App

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Sorry om dat te horen. Ik kan helaas jouw account er hier niet bij pakken op het forum om er dieper in te duiken.

 

Ik raad je aan nogmaals contact te zoeken via de telefoon en de situatie zo specifiek mogelijk uit te leggen om te kijken of we erachter kunnen komen waarom je voorheen wel gewoon op de app kon en nu niet meer.

Neil.png
Bericht 7 van 7 (1.453 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help