Re: Betaling lukt niet.

door Lynnisindahouse
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Betaling lukt niet.

Community Manager

Hey @Lunabell13 @Lynnisindahouse @AngeliquevanRijn

 

Dank jullie wel voor de rapporten.

 

Dus het is niet alleen ABN AMRO waarmee jullie problemen ervaren als jullie willen betalen via de Origin app, maar ook PayPal?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 91 van 295 (1.430 Weergaven)

Re: Betaling lukt niet.

★★★★★ Apprentice

Hoi Trismagistos , Realsimmor0 en EA_Leeuw,

 

Wat een nacht! Ik belandde met mijn pc van de ene error in de andere.

Dingen die helemaal niets met de Sims te maken hadden, dus mijn probleem was denk ik een vooraankondiging

van een heleboel sh...

Ben tot 5 uur vanmorgen ermee bezig geweest en heb uiteindelijk mijn pc teruggebracht naar fabrieksinstellingen.

Een kleine ramp voor iemand die hopeloos is met wachtwoorden lol.

Maar! Alles loopt nu als een zonnetje!

Ik vermoed (maar wat weet ik als leek) Dat ik de laatste tijd bep. updates niet meer kreeg.

NVIDIA doet en deed het niet meer (ok een klein wolkje voor het zonnetje) Dus daar moet ik nog mee aan de slag.

Ik heb Weerwolven, en nog iets wat ik nog niet had, kunnen betalen en downloaden. (gotta catch 'm all)

Nu eerst een mega bak koffie en dan ga ik spelen!

 

Ik wil jullie graag heel erg bedanken voor de tijd en moeite die jullie hier instaken, jullie zijn toppers!

Dikke klapzoen voor jullie allemaal.

Bericht 92 van 295 (1.796 Weergaven)

Re: Betaling lukt niet.

Community Manager
@Lynnisindahouse, oh jee toch, maar dat klinkt inderdaad niet goed... Tja, soms heeft zoiets nou eenmaal inderdaad een reset nodig als echt alles je tegen gaat werken. Frown

Ben in ieder geval blij om te horen dat het toch uit eindelijk weer werkt! Standard smile

Héél veel speelplezier toegewenst! En mocht je nog ooit ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden! Wink
EA_LeeuwAHQ
Bericht 93 van 295 (1.769 Weergaven)

Re: Betaling lukt niet.

Champion

Hey @Lynnisindahouse !

Ben je, trouwens al zover dat je Greg op de koffie hebt gevraagd Large smile
Als je meer hulp of suggesties nodig hebt met je systeem laat dat dan ook even weten. Een DxDiag.txt kan helpen met het onderzoek naar eventuele problemen.
En een wachtwoordenkluis in je pc helpt ook niet echt als je alles weer terugzet naar de fabrieksinstellingen. Gewoon lekker ouderwets in een boekje naast je pc (doet voor mij wonderen)

Hoe dan ook heel veel plezier met spelen! Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 94 van 295 (1.708 Weergaven)

Re: Betaling lukt niet.

★★★★★ Apprentice

Hoi Trismagistos,

 

Uhh, nee. Eerst maar eens het perfecte weerwolfhuis gebouwd maar ik dacht dat ik hem, als ik zo ver ben, moest laten zien wie de baas is? Angel

Ben er nog niet zeker van of hij dan kan, of zelfs nog maar wil, koffie drinken met me Wink

 

Dank voor de tip!

Jij ook veel plezier.

Bericht 95 van 295 (1.688 Weergaven)

ik kan via origin geen spel meer bestellen/betalen

★★★ Newbie

hallo

vol verwachting keek ik uit naar de nieuwe uitbreiding pakket sims 4 middelbare school ,en vandaag was het zover..

van te voren had ik me sims en alle uitbreidingen en kits opnieuw geïnstalleerd klaar voor de nieuwe uitbreiding..

Helaas ..

bij kiezen via Origin- betaling -ideal-ABN AMRO krijg ik een groen scherm (van ABN Amro), en verder gebeurd er niks (lijkt wel of het vast loopt/niet oplaad???) voor de grap ook ING geprobeerd , ook daar komt er een wit scherm dus geen betaling mogelijkheid 
gecheckt of ik wel zelf op me internet bankieren kon inloggen ,dat was geen probleem
cookies en dergelijke van me pc verwijderd

nog nooit heb ik eerder dit probleem gehad ,en ik heb toch wel +/- 30 "sims4" varianten zo gekocht /gedownload 

hoop dat u me zo spoedig mogelijk kunt helpen 

 

Vriendelijke groet
Kissiefur/Cora

Bericht 96 van 295 (1.522 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan via origin geen spel meer bestellen/betalen

★★★★★ Expert
Vermijd het kopen binnen de spellen zelf. Gebruik de Origin cliënt en anders de website van Origin zelf, @2kissiefur71.

Indien je het probeert via de Origin cliënt:
Zorg ervoor dat je ongehinderd met het internet verbonden bent en aangemeld met de goede Origin / EA account. Bij voorkeur en indien mogelijk, dan je e-mail adres helemaal invullen.
Bekijk dit helpartikel hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Je zal alle overige, onnodige openstaande software helemaal moeten afsluiten, aangezien deze kunnen zorgen voor blokkades en storingen.
Altijd dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken.
De "Gebruikersaccountbeheer" en je beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Start de Origin cliënt als een Administrator.

Laatste versie van de Origin cliënt kan hier downloaden en aansluitend ook gaan installeren: http://www.dm.origin.com/download


Controleer dat je ongehinderd verbonden bent met het internet en aangemeld met de juiste Origin / EA account.
Je zal de webbrowser moeten bijwerken.
Altijd dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken.
Sommige (beveiligings)software kan zorgen voor problemen en zal je helemaal moeten afsluiten.
De Cookies laten wissen en cache van de webbrowser eens leegmaken.
Probeer het eens via een privé tabblad / privé venster. De webbrowser kaal / veilig / schoon starten. Probeer het via een nieuw aangemaakt profiel. Hiervoor zal je de (online) documentatie van de webbrowser moeten bekijken, hun ondersteuningswebsite bezoeken of anders contact opnemen met hun ondersteuning, hoe je dit doet.
Controleer jouw gegevens goed, mocht de aankoop / betaling mislukken. Soms kan een foutje in jouw gegevens hiervoor al genoeg zijn.
Laat je niet afleiden tijdens een de processen voor het aankopen en betalen.
Indien de huidige betalingsmethode niet lukt, dien je met een andere betalingsmethode te gebruiken. Contact opnemen met hun ondersteuning / klantenservice bij onduidelijkheid en problemen.
Via een andere webbrowser het eens proberen.
Controleer of er soms problemen (zoals storingen of onderhoud) gaande zijn met de gebruikte betalingsmethode. Probeer het dan (later) nog eens of toch een andere betalingenmethode gebruiken.
Het toch eens met een (andere) PC gebruiken.
Bekijk jouw Bestelgeschiedenis hier: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index Staan de gekochte producten hier genoemd?


Mogelijk zal je eerst nog de stuurprogramma's van je PC moeten bijwerken, waaronder die voor de videokaart, als ook alle nog beschikbare updates voor Windows 10 installeren.
Denk aan de optionele updates, daarna de PC opnieuw laten starten en stappen net zo lang blijven herhalen.


Voor het kunnen gebruiken van aanvullende inhoud, zal het benodigde basisspel (al) geregistreerd zijn op dezelfde Origin / EA account
Je dient hebben gecontroleerd dat je de gewenste software kan draaien, dat je PC (gemakkelijk) voldoet aan de gevraagde (systeem)eisen.
Doe dat voor dat je software gaat kopen!


Om te kijken wat er gedaan kan worden aan deze dubbele waarschijnlijke mislukte betalingen, zal je zelf dus contact opnemen met de helpdesk.
De vragen en problemen die te maken hebben met jouw Origin / EA account kunnen niet afgehandeld worden via het forum.
Het contact opnemen met de Nederlandstalige helpdesk gaat via: https://help.ea.com/nl/contact-us Wel alle velden dan invullen. Makkelijkste zou dit gaan via de chat.
Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van10:00 tot en met 19:00 uur.


Denk er aan dat dit geen helpdesk is, maar een forum is en je dient rustig wachten op een reactie.


Groetjes.


Bericht 97 van 295 (1.508 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan via origin geen spel meer bestellen/betalen

★★★ Newbie

Videokaart en dergelijke kan het niet aan liggen aangezien ik zoals je kan lezen speciaal voor deze uitbreiding sims opnieuw geïnstalleerd heb, waarbij er dus meer dan 30 andere uitbreidingen en kids via origin zonder problemen op me pc geinstaleerd is..

En alles werkte ook gewoon van/bij sims 4 dat had ik getest

Alle instellingen op me pc waren net als de dag ervoor dat die 30 updates binnen kwamen zonder problemen

Dus dat kan het ook niet zijn...

Ligt niet aan mijn bank bij andere banken doet hij het ook 

Ook bij paypal loopt hij niet verder

 

Groetjes Cora/kissiefur

Bericht 98 van 295 (1.495 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan via origin geen spel meer bestellen/betalen

Community Manager
Hey @Kissiefur71,

Welkom, welkom.

Dit is inderdaad zeer irritant en het heeft niks met je Origin, laptop/pc zelf te maken. De Origin applicatie lijkt niet echt goed te werken met de Nederlandse banken die een QR code gebruiken om mensen snel te laten betalen. Hier zijn onze teams van op de hoogte en het wordt nog steeds onderzocht.

Als het goed is moet je wel in staat zijn om de aankoop te doen via onze Origin website, die werkt namelijk 'responsive' (zoals dat heet) en die zou geen problemen moeten geven met het betalen. Je kunt de website bereiken via https://Origin.com/nl-nl.

Succes en laat even weten of dat het gelukt is!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 99 van 295 (1.488 Weergaven)

Kan niet betalen?

★★★ Newbie

Ik probeer sinds gisteren de uitbreiding van middelbare school te kopen.

Als ik het spel wil betalen met ING blijft het scherm wit en bij ABN groen (ik zie geen QR code)

Hoe kan ik dit oplossen?

Bericht 100 van 295 (1.479 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen