Kan geen xp ontvangen na het spelen van een wedstrijd

door VascoSnijders95
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan geen xp ontvangen na het spelen van een wedstrijd

★★★ Newbie

Als ik een wedstrijd gespeeld heb, zowel in carrière als in aftrap, krijg ik wel de EA Sports Catalogus Munten maar de bijbehorende XP niet. Ik zit dus nu vast op hetzelfde aantal XP punten en niveau 12. Dit is erg frustrerend aangezien je pas vanaf niveau 15 spelers can bewerken in career mode. Door het niet verkrijgen van de bijbehorende xp na een wedstrijd kan ik dit dus niet vrijspelen. Is dit probleem bekent bij jullie en zo ja wordt er aan een oplossing gewerkt?

Bericht 1 van 3 (879 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan geen xp ontvangen na het spelen van een wedstrijd

EA SPORTS FC Team

Hey @VascoSnijders95,

 

Ik neem aan dat dit om FIFA 20 gaat, ik heb al een behoorlijk aantal berichten moeten verplaatsen naar het FIFA 21 forum Wink

 

Je geeft aan dat je de XP niet krijgt, deze krijg je alleen als je bepaalde dingen in FIFA 20 doet. Zou je mij kunnen vertellen wat je gedaan hebt om XP te krijgen en hoeveel XP je hoorde te krijgen?

Jason.png
Bericht 2 van 3 (850 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan geen xp ontvangen na het spelen van een wedstrijd

★★ Novice

Goedemiddag,

 

ik heb juist hetzelfde probleem met fifa 21 op dit moment (xbox one)

 

Normaal krijg je XP na het winnen van de eerste wedstrijden, of spelen van 3 wedstrijden..........na 8 wedstrijden , niets xp

 

stijn sluyts

Bericht 3 van 3 (700 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help