Kan ea account niet meer koppelen

door Maxiation
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kan ea account niet meer koppelen

★★★ Newbie

Mijn situatie is als volgt. Al een jaar geen FIFA meer gespeeld en wil me aanmelden. Echter is het e-mail adres waar mijn ea account op staat niet meer in gebruik. Ik kan me binnen PSN ook niet aanmelden met een nieuw ea account omdat PSN automatisch deze kiest... Wat kan ik doen zodat ik nog dit weekend online kan? Ik heb dus geen mogelijkheid om mijn e-mail adres te wijzigen (en account dus te behouden) maar ik heb ook niet de mogelijkheid een nieuw account te koppelen aan mijn PSN... Please help

Bericht 1 van 2 (224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Kan ea account niet meer koppelen

EA SPORTS FC Team

Hallo @Maxiation,

 

Excuses voor het late antwoord, ik werk in het weekend helaas niet (het zou geweldig zijn als ik er 7 dagen per week ben, maar dit is niet haalbaar).

 

Om jouw vraag te beantwoorden, via het forum kunnen we hier niet mee helpen. Wat je kunt doen is contact opnemen met de provider van het mail adres om te zien of er een mogelijkheid is om het wachtwoord te resetten of je opnieuw toegang te geven.

 

Mocht dat niet lukken, dan kan je nog contact opnemen met onze helpdesk om te zien wat er mogelijk is aan onze kant Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (198 Weergaven)

Alle reacties

Re: Kan ea account niet meer koppelen

EA SPORTS FC Team

Hallo @Maxiation,

 

Excuses voor het late antwoord, ik werk in het weekend helaas niet (het zou geweldig zijn als ik er 7 dagen per week ben, maar dit is niet haalbaar).

 

Om jouw vraag te beantwoorden, via het forum kunnen we hier niet mee helpen. Wat je kunt doen is contact opnemen met de provider van het mail adres om te zien of er een mogelijkheid is om het wachtwoord te resetten of je opnieuw toegang te geven.

 

Mocht dat niet lukken, dan kan je nog contact opnemen met onze helpdesk om te zien wat er mogelijk is aan onze kant Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 2 (199 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help