Re: Kaarsen maken onmogelijk

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kaarsen maken onmogelijk

★★★★ Novice

Kan geen kaarsen meer maken met de Von Lont & Co. Kaarsmaaktafel sinds laatste update.
Kan wel nog ingrediënten kopen maar dat is al.
En ja ik heb genoeg sojawas in mijn inventaris zitten.

Bericht 1 van 17 (1.745 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Kaarsen maken onmogelijk

[ Bewerkt ]
Champion

@Bruggeling007en @EA_Jason Ik ben nog even in het kaarsen maken gedoken en ik denk dat ik weet waar het aan ligt. Ook ik had soja- en bijenwas in mijn inventaris maar op het moment van testen had mijn Sim geen stukjes en beetjes meer. Naderhand, na de recycleerder te hebben gebruikt, lukte het mij dus weer wel om kaarsen te maken. Je hebt dus blijkbaar ook nog stukjes en beetjes nodig voor het kaarsen maken.

Die stukjes en beetjes kan je krijgen door bij een Guntdach Recycleerder afval of onderdelen uit je inventaris te recyclen. Je kan deze 'recycleerder' kopen in de bouwmodus (bij de buitenactiviteiten van het onderdeel activiteiten en vaardigheden) Maar je kan ook een exemplaar vinden bij de gezamenlijke ruimtes in Evergreen Harbor.
Veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 9 van 17 (1.553 Weergaven)

Alle reacties

Re: Kaarsen maken onmogelijk

★★★★★ Expert
Heb je de basisstappen gedaan, @Bruggeling007?
Bericht 2 van 17 (1.746 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kaarsen maken onmogelijk

★★★★ Novice

ja maar het heeft enkele andere probleempjes opgelost en niet diegene waarbij ik geen kaarsen kan maken.

Bericht 3 van 17 (1.746 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kaarsen maken onmogelijk

★★★★★ Expert
Gebruik je aangepaste inhoud, @Bruggeling007?
Bericht 4 van 17 (1.741 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kaarsen maken onmogelijk

★★★★ Novice

Ik gebruik geen mods of aangepast materiaal.

Bericht 5 van 17 (1.747 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kaarsen maken onmogelijk

Champion
Ik denk ook dat er sprake is van een bug @Bruggeling007. Ook ik kan geen kaarsen meer maken met de Von Lont & Co. Kaarsmaaktafel. Het kan heel goed zijn dat dit ook komt door de laatste patchupdate. Op het Engelse Forum heb ik gezocht naar eventuele bug reports maar heb ze nog niet op dit onderwerp kunnen vinden. Ik raad je aan daar toch eens te kijken als je in de knel komt met bepaalde opdrachten. Wie weet heeft Crinrict wel een work around. zo niet dan kan je ook daar nog eens je bug melden.

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/bd-p/The-Sims-4-Bugs

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 17 (1.737 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kaarsen maken onmogelijk

EA SPORTS FC Team

Ik zal intern eens navragen of er iets over bekend is @Bruggeling007 en @Trismagistos.

 

Goede tip @RealSimmor0, Mods en cc verwijderen is de oplossing voor de meeste problemen :D

Jason.png
Bericht 7 van 17 (1.717 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Kaarsen maken onmogelijk

Champion
@EA_Jason Testen doe ik altijd 'schoon', dus zonder mods en cc. En met een vers 'localthumbcache.package'. Anders zou het de uitslag negatief kunnen beïnvloeden. Je kan er vanuit gaan dat het kaarsmaken nu even op een laag 'pitje' staat. 😉 Of het komt door de laatste patchupdate of door een onderdeel van Batuu, kan ik niet beoordelen. Aan jullie de eer.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 17 (1.719 Weergaven)

Re: Kaarsen maken onmogelijk

[ Bewerkt ]
Champion

@Bruggeling007en @EA_Jason Ik ben nog even in het kaarsen maken gedoken en ik denk dat ik weet waar het aan ligt. Ook ik had soja- en bijenwas in mijn inventaris maar op het moment van testen had mijn Sim geen stukjes en beetjes meer. Naderhand, na de recycleerder te hebben gebruikt, lukte het mij dus weer wel om kaarsen te maken. Je hebt dus blijkbaar ook nog stukjes en beetjes nodig voor het kaarsen maken.

Die stukjes en beetjes kan je krijgen door bij een Guntdach Recycleerder afval of onderdelen uit je inventaris te recyclen. Je kan deze 'recycleerder' kopen in de bouwmodus (bij de buitenactiviteiten van het onderdeel activiteiten en vaardigheden) Maar je kan ook een exemplaar vinden bij de gezamenlijke ruimtes in Evergreen Harbor.
Veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 17 (1.554 Weergaven)

Re: Kaarsen maken onmogelijk

EA SPORTS FC Team

Bedankt voor het delen van deze informatie @Trismagistos! Ik had het intern nog even nagekeken maar we konden hier geen bugs voor vinden.

 

@Bruggeling007 Zou je dit eens willen proberen en mij laten weten of het werkt?

Jason.png
Bericht 10 van 17 (1.520 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help