Items vast in transferkandidaten

door PeterBloemberg
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Items vast in transferkandidaten

★★ Novice

Ik heb nu al ongeveer twee weken lang drie items vast staan in mijn transferkandidaten. De biedingen heb ik gewonnen (1x Traore OTW, 2x Selectie Conditie Goud), maar ik kan er helemaal niets meer mee. Erg storend. Bij alles wat ik doe krijg ik een foutmelding (''Deze actie kan niet worden uitgevoerd omdat het opgegeven item niet kan worden gevonden. Probeer het nog een keer''). Gisteren heb ik telefonisch contact met EA gehad, omdat ik er wel een beetje genoeg van had... Zij gaf me aan het door te geven en vroeg me dit op het forum te zetten, bij deze. Zie foto voor meer info.

 

Bericht 1 van 20 (438 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Items vast in transferkandidaten

EA SPORTS FC Team

Hey @PeterBloemberg,

 

Heb je hetzelfde probleem via de Companion App en via de transfermarkt in het spel zelf?

Jason.png
Bericht 2 van 20 (412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Items vast in transferkandidaten

★★ Novice

Hallo,

Ja. Mobiel, Laptop en PS4. Ik krijg ze nergens in mijn club, weg of op de transferlist.

 

Bericht 3 van 20 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Items vast in transferkandidaten

EA SPORTS FC Team

@PeterBloemberg,

 

Weet je nog welke stappen je uitgevoerd hebt voordat ze vast kwamen te zitten? Is er iets specifieks dat je gedaan hebt?

Jason.png
Bericht 4 van 20 (398 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Items vast in transferkandidaten

★★ Novice

Heb een heel aantal biedingen op Traore gedaan om hem zo goedkoop mogelijk te halen. Daaruit bleef deze hangen. Hetzelfde geldt voor de condities. Ook daar op een heel aantal geboden. Daardoor bleven er dus twee hangen.

Bericht 5 van 20 (396 Weergaven)

Re: Items vast in transferkandidaten

EA SPORTS FC Team

Bedoel je dat je veel verschillende items van Traore en condities hebt geboden of veel hebt geboden op 1 Troare/conditie?

Jason.png
Bericht 6 van 20 (394 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Items vast in transferkandidaten

★★ Novice

Ik heb tegelijk op Traore en Team Conditie geboden. Dat was in totaal zeker wel 50x (Denk aan 15x Traore en 35x Team Conditie). Daarop worden er natuurlijk een heel aantal overboden en een aantal win je. Laat ik uitgaan van 15 die ik win (5x Traore en 10x Team Conditie). Hiervan is alles in de club gegaan of direct op de transfer lijst gezet. Alleen bleef bij die actie dus 1 Traore en 2 Team Conditie hangen waarbij ik elke keer foutmeldingen kreeg. Hoop dat dit het iets verduidelijkt.

Bericht 7 van 20 (390 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Items vast in transferkandidaten

EA SPORTS FC Team

Dus je hebt alles gekregen wat je hoorde te krijgen, alleen blijft er een duplicaat hangen in jouw transfermarkt?

Jason.png
Bericht 8 van 20 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Items vast in transferkandidaten

★★ Novice

Nou, nee. Deze drie items heb ik gewonnen en zoals je op de foto ziet heb ik ervoor betaald. Ze zijn echter gewoon onbruikbaar. Omdat ik elke keer foutmeldingen krijg over de server enz (zie openingspost). Ik kan ze niet verwijderen, niet quick sellen, niet verkopen, niet in de club doen. Niets werkt....

Bericht 9 van 20 (384 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Items vast in transferkandidaten

EA SPORTS FC Team

Bedankt voor de informatie @PeterBloemberg, we gaan het verder onderzoeken. 

Jason.png
Bericht 10 van 20 (376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help