Re: Instellingen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Instellingen

★ Novice
Ik speel al een poosje Fifa 17 en mijn instellingen en carriiere kon ik steeds weer gebruiken. Sinds kort is het elke keer weg. Kan dus de persoonlijke instellingen niet meer laden. Ze zijn hewoon weg en de carriere ook. Elke keer opnieuw de speeltoetsen invoeren en de opstelling voor de online game. Carriere speel ik niet meer want het is toch weer weg als ik het opnieuw opstart. Hoe komt dit want ging eerder altijd goed
Bericht 1 van 3 (822 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Instellingen

EA SPORTS FC Team

Hallo @deputter,

 

De instellingen en de opgeslagen dat mogen niet zomaar opeens verdwijnen, het is ook vreemd dat jouw instellingen niet opgeslagen worden.

 

Heb je misschien FIFA 17 een keer opnieuw geïnstalleerd of heb je op een andere PC gespeeld? Het kan zijn dat je cloud saves aan had staan en dat een lege savefile jouw cloudopslag vervangen had. 

 

Voor het probleem met jouw instellingen die niet opgeslagen worden, probeer dit eens uit:

 

-  Ga naar jouw documenten (Op het toestenbord: windows logo + E en klik op jouw gebruikersnaam of op Documenten) 

-  Klik met de rechtermuisknop of de FIFA 17 map

-  Ga naar Eigenschappen

-  Zorg ervoor dat Read Only uit staat.

 

Mocht je hierna nog problemen hebben, dan kan je de FIFA 17 map een andere naam geven en FIFA 17 in Origin repareren. Dit maakt een nieuwe FIFA 17 map aan en kan mogelijk het probleem oplossen (let er wel op dat hierdoor ook jouw vooruitgang in de FIFA 17 map die je een andere naam hebt gegeven wordt opgeslagen)

Jason.png
Bericht 2 van 3 (815 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Instellingen

★ Novice
Van alles geprobeerd maar de ene keer vaat het goed en de andere keer is alles weer weg.
Bericht 3 van 3 (697 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help