Re: Installatie werkt niet

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Installatie werkt niet

★★★★★ Expert
Gebruik je soms versie 10.15.x, @pietervdbussche? Had je ook al eens op een ander?
Bericht 11 van 27 (426 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Installatie werkt niet

★★★★ Novice

Ik gebruik inderdaad de laatste nieuwe 10.15. Ik heb echter geen andere pc ter beschikking. Ik kan eens proberen op die van het werk, maar ik vrees dat ik daar niks op kan installeren. 

Bericht 12 van 27 (424 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Installatie werkt niet

★★★★ Novice

Ik heb het eens geprobeerd op mijn laptop van het werk, maar omwille van beveiligheidsinstellingen kan ik nog eens niet de Origin Client downloaden, maar ik denk perosonlijk dat het niks met het bestuuringssysteemt e maken heeft vermits The Sims 4 wel werkt.

Bericht 13 van 27 (400 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Installatie werkt niet

★★★★ Novice

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik zou heel graag een oplossing hebben, want ik heb er destijd geld aan uit gegeven om het spel aan te kopen; Is een nieuwe licentie echt niet mogelijk, om dit uit te testen?

Bericht 14 van 27 (398 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Installatie werkt niet

★★★★★ Expert
Waar had je deze versie van SimCity gekocht, @pietervdbussche? Aan deze productcode zal het niet liggen, deze werd gewoon geaccepteerd nadat je de productcode had ingevoerd. Ook kan je beide spellen downloaden, alleen de installatie van SimCity wordt op 1 of andere manier bij jou tegengehouden.
Ben je nagegaan of je platform is bijgewerkt?
Heb je de stappen die EA_Jason vermelde (het opnieuw installeren van zowel de Origin cliënt als SimCity) op de nieuw aangemaakte gebruikersaccount met Administrator rechten? Dan blijft er weinig over, dan te testen met een ander platform.

Computers van werk zijn meestal ongeschikt, naast ontbrekende rechten en andere beveiligingsinstellingen, zal de hardware meestal te laag zijn, om er spellen mee te spelen.

Met een onjuist besturingssysteem gebruiken kan het wel te maken hebben. Versie 10.15.x ("Catalina") je besturingssysteem "is alleen" 64-bits. Dit is een besluit van Apple.

De systeemeisen voor De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
De systeemeisen voor SimCity (uit 2013): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/simcity/simcity#store-page-section-requirements


Groetjes.
Bericht 15 van 27 (379 Weergaven)

Re: Installatie werkt niet

★★★★ Novice

Ik heb dit spel denk ik gekocht bij Bol.com, maar dat is al van 2013 geleden. Ik heb toen de productcode verzilverd in de Origin Client en op mijn vorige Windows laptop kon ik deze perfect spelen. Ik heb alle stappen gevolgd die aangeraden werden, nieuw administrator account, daar Origin volledig opnieuw geïnstalleerd ook Simcity, maar het blijft hetzelfde probleem. De installatie wordt tegengehouden. 

Bericht 16 van 27 (363 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Installatie werkt niet

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Ah dat is een goede @RealSimmor0, als je op een Mac zit en je hebt Catalina dan is het zo dat jouw systeem op 64 bit draait. Aangezien SimCity op 32 bit draait, heb je hoogstwaarschijnlijk dit probleem. 

Jason.png
Bericht 17 van 27 (338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Installatie werkt niet

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Hartelijk dank voor uw antwoord! Standard smile dus conclusie: Simcity werkt niet meer op recente MAC laptops die volledig up-to-date zijn?

Bericht 18 van 27 (327 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Installatie werkt niet

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Helaas niet nee, ik heb volgens mij nog ergens een artikel geplaatst hierover, maar waarschijnlijk op het Sims forum.

 

Ik zal even zoeken om te zien of ik de topics kan vinden. 

 

EDIT

 

Link niet kunnen vinden, maar ik heb wel deze link van Apple voor je:

 

https://support.apple.com/en-ie/HT208436#:~:text=Apple%20has%20been%20working%20with,no%20longer%20c...

 

Ik ben nog met het Origin team aan het kijken om te zien of de systeemvereisten op de origin pagina goed staan.

Jason.png
Bericht 19 van 27 (317 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Installatie werkt niet

★★★★ Novice

Prima!!

Hartelijk dank! Spijtog eigenlijk want heb er destijds geld aan uit gegeven!! Cities: Skyline is mss een alternatief voor mij?

Bericht 20 van 27 (310 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen