Re: fifa 18 web app transfermarkt

door H4CK5gggg
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: I cant go to the transfer markt on fifa 18 why?

★★★ Newbie

Beste Jason,

 

We zijn nu enige tijd onderweg en helaas is hier dus geen oplossing voor dan mensen zeggen dat ze maar veel online moeten spelen. Dat is gewoon geen oplossing. Ik heb nu 11 potjes gespeeld en als ik sommige topics lees dat mensen al meer dan 30 potjes hebben gespeeld zonder resultaat, ben ik er wel klaar mee.

 

 

Ik heb niet de mogelijkheid om hele dagen te spelen om dan te kunnen handelen (vader van 3 kinderen). Stel dat ik na 40 potjes wel kan handelen, dan ben ik minimaal 2 weken verder. Dan is de markt al dusdanig verpest, dat het geen zin meer heeft.

 

Mijn vraag is dan ook: ik wil mijn geld terug en hoe kan ik dit terugvorderen. Uit mijn historie kan worden opgemaakt dat ik alleen Ultimate team speelden (vanaf 2009) en alleen als de servers niet werkte andere speellijnen. 

 

Graag ontvang ik je antwoord of andere oplossing.

 

gr. Ben

Bericht 31 van 39 (5.827 Weergaven)

Re: ik kan niet op de web app transfermarkt fifa 18

★★★ Novice

Kunnen jullie dan ook aangeven hoeveel wedstrijden je dan moet spelen voordat de transfermarkt beschikbaar komt?

andere mensen uit mijn vrienden lijst kunnen wel handelen alleen ik nog steeds niet heb inmiddels wel al 30 Games gespeeld maar ook dat mag niet baten.

 

mvg

 

Xtreme-187

Bericht 32 van 39 (5.767 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Fifa 18 web app transfermarket

★★ Novice

I've been playing fifa 18 for at least 3 days now, but i still can't use the transfer market in the web app or in the companion app. Is there a way you could help me?

Bericht 33 van 39 (5.751 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 18 web app transfermarkt

★★★ Newbie
Is je transfermarkt al vrij gegeven?
Bericht 34 van 39 (5.733 Weergaven)

Re: fifa 18 web app transfermarkt

★★★ Newbie
nee
Bericht 35 van 39 (5.246 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 18 web app transfermarkt

★★ Novice

Ik zit met hetzelfde probleem.. meer dan 50 potjes gespeeld.

En dat terwijl op de website de volgende informatie wordt gegeven:

 

FUT.png

Bericht 36 van 39 (5.201 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 18 web app transfermarkt

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @H4CK5gggg,

 

Weet je zeker dat je ingelogd bent met het juiste EA account?

 

Dit kan je in FIFA 18 terugvinden door naar het volgende menu te gaan:

 

FIFA 18 > Aanpassen > Online Instellingen > EA Account > Mail adres

 

Als je ingelogd bent op de Web-App met dat mail adres maar je hebt nog geen toegang, dan kan ik je alleen maar adviseren om door te blijven spelen. Op een gegeven moment speel je de transfermarkt vrij. 

Jason.png
Bericht 37 van 39 (5.196 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa 18 web app transfermarkt

★★ Novice

Dag Jason,

 

Mijn email-adres is goed gekoppeld aan mijn account.

Gewoon doorspelen zou dus kunnen betekenen dat ik tegen het einde van het jaar misschien wel op de Web App kan?

De manier waarop problemen worden 'opgelost' ervaar ik persoonlijk als zeer slecht.

Ik krijg van iedereen hetzelfde antwoord: doorspelen.

Zelfs na meer dan 50 wedstrijden doorspelen kan het nog niet.

Het kan toch niet dat op de website staat "Na een paar dagen spelen ...", terwijl de transfermarket nog niet eens unlocked is na een paar maanden spelen?

Ik kan de helpdesk op deze manier echt niet meer serieus nemen..

Bericht 38 van 39 (5.188 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Info] Waarom kan ik niet op de FIFA 18 transfermarkt?

★★★ Newbie
Ik heb pas een nieuw account aan gemaakt en heb al over de 50 potjes gespeeld maar kan er nog steeds niet op? Kan het verholpen worden?
Bericht 39 van 39 (5.095 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help