Ik wilde eigenlijk een soort van bug melden

door badmama62
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik wilde eigenlijk een soort van bug melden

[ Bewerkt ]
★ Guide

Tijdens mijn spel blijkt dat mijn Sim ontzettend veel drinkt, wat vreselijk vervelend begint te worden. Ik hoop dat dit veranderd gaat worden en sterk verbeterd.

In deze situatie, maar eigenlijk altijd, zou het prettig zijn als de shift klik op de Sim of Brievenbus>behoeftebalk wijzigen>de huishoudenbehoeftebalk uitschakelen het doet. Sinds, voor mij, de laatste patchupdate doet deze optie helemaal nils meer. De behoeftebalk loopt snel leeg en is irritant snel rood. Dit hoort, neem ik aan, niet zo te zijn.

Ik heb dit getest in een vanilla game(zonder mods). Ik heb alle pakketten. Sinds de laatste patchupdate Realm of Magic doen deze  opties het niet meer. En dat vele drinken/naar de wc gaan doet ook geen goed. Ik hoop dat dit gemaakt kan worden.  Vriendelijke groet.

Bericht 1 van 7 (993 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ik wilde eigenlijk een soort van bug melden

[ Bewerkt ]

Hahaha @EA_Jason Heart jij bent een super CM! 

 

@badmama62 

 

Ik heb een bug report op het Engelse forum gevonden over het vele drinken:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-Excessive-Water-Juice-Drinking-Patch-1-55-105-Edition/m-p...

Je kunt daar op de "ik ook" knop kunnen drukken. Dan is het duidelijk (mocht dat met 179 ik ooks, nog niet zijn) dat veel mensen er last van hebben en word het hopelijk heel snel opgelost!

 

Voor de behoeftes zou je eens kunnen proberen om eerst ctrl+shift+c te drukken en dan 'testingcheats on' te typen en enter te drukken.
Recent heb ik het nog op een Sim geprobeerd met shift klik, ik had geen problemen met de balk die leeg liep. Ik had echter testingcheats wel enabled.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

In thread bekijken

Bericht 3 van 7 (960 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ik wilde eigenlijk een soort van bug melden

EA SPORTS FC Team

Hallo @badmama62,

 

Ik zal min best doen om onze supergetalenteerde, superintelligente, weter van alle bugs, superhero @Phantomlover1717 op te roepen om te zien of ze hier misschien wat meer vanaf weet :D

Jason.png
Bericht 2 van 7 (973 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wilde eigenlijk een soort van bug melden

[ Bewerkt ]

Hahaha @EA_Jason Heart jij bent een super CM! 

 

@badmama62 

 

Ik heb een bug report op het Engelse forum gevonden over het vele drinken:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-Excessive-Water-Juice-Drinking-Patch-1-55-105-Edition/m-p...

Je kunt daar op de "ik ook" knop kunnen drukken. Dan is het duidelijk (mocht dat met 179 ik ooks, nog niet zijn) dat veel mensen er last van hebben en word het hopelijk heel snel opgelost!

 

Voor de behoeftes zou je eens kunnen proberen om eerst ctrl+shift+c te drukken en dan 'testingcheats on' te typen en enter te drukken.
Recent heb ik het nog op een Sim geprobeerd met shift klik, ik had geen problemen met de balk die leeg liep. Ik had echter testingcheats wel enabled.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 3 van 7 (961 Weergaven)

Re: Ik wilde eigenlijk een soort van bug melden

EA SPORTS FC Team

Kijk @badmama62, dat bedoel ik nou.

 

Stel haar een vraag en binnen enkele minuten heeft ze het juiste antwoord gevonden, echt geweldig @Phantomlover1717! :eahigh_file:

Jason.png
Bericht 4 van 7 (952 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wilde eigenlijk een soort van bug melden

[ Bewerkt ]
★ Guide

@Phantomlover1717 

 

Hallo, 

 

De cheat testingcheats true gebruik ik altijd, maar balkje blaas loopt snel vol naar het rood. Vorige week kon ik de genoemde mogelijkheid gewoon gebruiken en zolang ik op mijn eigen kavel blijf, loopt de blaas niet vol naar rood en is het leeglopen echt uitgeschakeld. Maar zelfs de eigenschap/trait SteelBladder hielp niet. 

Het schijnt dat met de laatste release/patchupdate ohet water pakken uit de kraan wat is veranderd met een extra interactie erbij, die verborgen lijkt te zijn, wat ik heb begrepen.

Via mccc mod kan ik dit uitschakelen door de actie te noteren in mc_tuner.cfg file. Ik heb nu 1 zomerseizoen gespeeld, 7 simdagen en de Sim pakte en dronk in die dagen geen water, hoefde niet naar het toilet en de trait SteelBladder werkt nu duidelijk ook. Op div fora is deze verandering in "water halen" (extra interactie) al besproken.. Indien zonder mods wordt gespeeld of getest, dan is die mogelijlheid er niet en dan is het heel erg vervelend, dat constant water halen en drinken, naar de wc lopen. Er valt niet veel met de Sims te spelen zo, want om de haverklap hangen ze aan de kraan. Vandaar dat de shift-klik op de sim of mailbox prettig zou zijn, als dit zou werken.  Sorry voor mijn lange Post.

 

Thanks voor de reacties.

 

PS ik heb het op het engelse forum van de link ook vermeld, hier is ook de zin vermeld wat in de mc_tuner.cfg file vermeld moet worden.

Bericht 5 van 7 (931 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wilde eigenlijk een soort van bug melden

★ Guide

Ik gebruik altijd testingcheats true en vorige week werkte de shift-klik op sim en brievenbus uitstekend. Niettemin mijn Sim heeft ook de trait SteelBladder en dan zou het blaas balkje ook niet zo snel vol moeten lopen met rood.

Het bijkt dat sinds de laatste release, het water pakken in het spel iets is veranderd. Er schijnt een interaction bij zijn gekomen wat betreft water pakken. Vandaar dat Sims nu veel vaker automatisch water pakken en drinken. De blaas balk loopt gigantisch snel vol naar diep rood.  Deze nieuwe interaction is via de mccc mod toe te voegen als vervelende interactie en handmatig in het mc_tuner.cfg bestand te zetten. Te vinden in topic van de link die je aangaf. Het scheelt enorm, ik heb vandaag 7 simdagen gespeeld en mijn Sim heeft geen water gepakt en gedronken. Dat vele drinken is niet leuk meer, mijn Sim hing constant aan de kraan, is niet leuk om zo te spelen.  

Sorry voor mijn lange post. Ik had al een antwoord geschreven, maar werd niet geplaatst, ging mis.

Thanks voor de reacties.

Bericht 6 van 7 (935 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wilde eigenlijk een soort van bug melden

Ik denk dat het goed is om te een nieuw report te maken zoals Crinrict suggereert! Mogelijk kan zij je helpen met het uitvogelen waar het fout gaat en anders ziet het Sims team je report daar en kunnen zij er mee aan de slag! :eahigh_file:


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 7 van 7 (923 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help