Ik speel op een ander platform + nog wat andere dingen.

door itsturna
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik speel op een ander platform + nog wat andere dingen.

★★★ Newbie

Ten eerste wil ik zeggen dat jullie telefoon support echt * is. Hoe kan je een klant een uur willen laten wachten??

 

Ten tweede heb ik eerst een andere vraag, als deze opgelost kan worden dan is het tweede probleem niet meer relevant. Ik heb dus op het begin een account aangemaakt met een van mijn aller eerste email adres en heb later besloten om toch FUT te spelen (FIFA17 of 18) maar toen ik op tijdens FIFA18 op de web-app probeerde inteloggen wist ik mijn wachtwoord niet meer, geen probleem zou je denken aangezien er een 'wachtwoord vergeten' optie bestaat. Helaas voor mij is deze email zo oud en ongebruikt dat ik ook niet meer op deze email kan inloggen dus mijn wachtwoord ook niet kan resetten. Maar waar ik dus net achter kom is dat als ik via PSN aanmeld op de EA website dat ik wel kan inloggen met het zelfde email adres (maar voor de webapp moet ik alsnog opnieuw inloggen en dat kan niet via PSN). Nu is mijn vraag, is er een andere manier om dit account terug te krijgen of het wachtwoord te resetten of het liefst zelfs over te zetten naar een nieuw account?

 

Het tweede probleem is als volgt ik had dus besloten om een nieuw account te gebruiken met mn email adres die ik nu gebruik, alleen als ik nu inlog op de webapp staat er dat die niet beschikbaar is voor de Nintendo Switch, ik heb geen Nintendo Switch (meer) dus wil ik dit los koppellen van mijn account zodat ik de webapp kan gebruiken voor mijn PS4. Hoop dat dit snel geregeld kan worden. 

Bericht 1 van 4 (187 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik speel op een ander platform + nog wat andere dingen.

EA SPORTS FC Team

Hey @itsturna,

 

De wachttijden zijn op het moment een stuk hoger vanwege FIFA 19 (een paar dagen terug zou je direct doorkomen zonder te wachten aangezien het behoorlijk rustig was).

 

Je kun via https://help.ea.com/nl/contact-us/ ook een terugbelverzoek indienen waarbij wij jou opbellen en je niet in de wacht staat. 

 

Dat je geen toegang meer hebt tot de mail is enorm lastig, maar dit is echt iets waar de helpdesk je verder mee moet helpen. Het is niet iets waarmee we kunnen helpen op het forum Frown 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (180 Weergaven)

Re: Ik speel op een ander platform + nog wat andere dingen.

★★★ Newbie
Bedankt, maar ik zie geen terugbelverzoek op de pagina maakt niet uit welke optie ik kies. Ook heb ik nu nog geen oplossing om de FIFA19 web app te gebruiken voor mijn PS4/mijn Nintendo Switch account los te koppellen.
Bericht 3 van 4 (174 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik speel op een ander platform + nog wat andere dingen.

EA SPORTS FC Team

Hmm bij mij werkt het wel gewoon met de volgende opties:

 

FIFA > PC > Accountbeheer > Kan niet inloggen > Neem contact op > Gebeld worden

 

Je hoeft jouw account niet los te koppelen. Het enige dat je hoeft te doen is naar Instellingen te gaan en vervolgens klik je op aanpassen/veranderen rechts bovenaan. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (150 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen