Ik moet mijn oude account verifiëren maar ik kan niet op mijn e-mail

door Robinbarcelona2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik moet mijn oude account verifiëren maar ik kan niet op mijn e-mail

★★★ Newbie

Ik heb een oud account op EA waarop FIFA 20 staat. Nu wil ik beginnen met de FIFA 21 webapp maar het lukt niet want ik heb geen account hieraan gekoppeld. Ik kan de gegevens van het oude account niet wijzigen omdat mijn e-mail uitgeschakeld is. Is er een andere manier om dit te doen?

Bericht 1 van 4 (976 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik moet mijn oude account verifiëren maar ik kan niet op mijn e-mail

★★★★★ Expert
Als je geen toegang meer heft tot de e-mail account waarmee je in het verleden jouw Origin / EA account had aangemaakt en gekoppeld, zal je contact moeten gaan opnemen met de helpdesk, @Robinbarcelona2.

Omdat de Nederlandstalige helpdesk werd gesloten vanwege het nare onderwerp dat wereldwijd bezig is en daardoor niet telefonisch bereikbaar, zal dit via Engelstalige chat verlopen: https://help.ea.com/en/contact-us/
Ervoor zorgen dat jouw regio op "United States" is ingesteld. Alle gegevens invullen. Start de chat in het Engels.
De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (964 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik moet mijn oude account verifiëren maar ik kan niet op mijn e-mail

★★★ Newbie

hoi robin, hoe heb jij dit probleem uiteindelijk op kunnen lossen?

 

Bericht 3 van 4 (859 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik moet mijn oude account verifiëren maar ik kan niet op mijn e-mail

Champion

Hey @daanvankempen123,

 

Heb je problemen met je e-mail of problemen omdat je jouw account niet kunt verifiëren? Alle zaken waarbij je hulp zoekt voor je account of accountgegevens kan je het beste even contact opnemen met de klantondersteuning. In deze link vind je alle mogelijke opties:  https://bit.ly/EA-Ondersteuning
Als je contact zoekt met de Nederlandstalige chat of e-mail dan kan je dat het beste doen van maandag t/m vrijdag van 10:00 - 19:00

Houdt dan je alle gegevens bij de hand.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (844 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen