Ik krijg dezelfde spelers

door meltrox7799
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik krijg dezelfde spelers

★ Novice

Ik heb twee keer een gegarandeerde TOTS speler SBC gedaan. 1 van de Laliga en 1 van de Ligue un. Ik had van beide maar een TOTS speler dus het leek me leuk om uit beide leagues er nog een te krijgen. Maar ik kreeg bij beide precies dezelfde speler als die ik al had. Dit hoort niet te bedoeling te zijn aangezien ik van beide leagues maar 1 TOTS speler had en ben nu twee hele teams kwijt aan 2 spelers die ik al heb.

Bericht 1 van 4 (404 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ik krijg dezelfde spelers

EA SPORTS FC Team

Hey @meltrox7799,

 

Was het een SBC waar je een willekeurige TOTS speler kreeg van die specifieke league? Zo ja, dan kan het inderdaad voorkomen dat je een dubbele spelers krijgt, tenzij anders is aangegeven. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (309 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ik krijg dezelfde spelers

EA SPORTS FC Team

Hey @meltrox7799,

 

Was het een SBC waar je een willekeurige TOTS speler kreeg van die specifieke league? Zo ja, dan kan het inderdaad voorkomen dat je een dubbele spelers krijgt, tenzij anders is aangegeven. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (310 Weergaven)

Re: Ik krijg dezelfde spelers

★ Novice

Hey EA_Jason,

 

Ja dit was inderdaad  een sbc waarbij je een willekeurige speler uit een van die leagues kreeg. Ik snap dus wel dat het mogelijk is om een dubbele speler te krijgen, maar niet twee keer. Ik had maar 1 speler in de Laliga namelijk Gerard moreno, en precies die kreeg ik uit die SBC. Uit de ligue un had ik ook maar 1 speler namelijk Abdelhamid en ook die kreeg ik uit de Ligue Un SBC. Het lijkt mij nogal heel erg onwaarschijnlijk om twee keer precies dezelfde speler te krijgen uit SBC als ik er maar 1 had per league. Dit zou dus betekenen dat ik elke keer precies die ene van de 20 spelers krijg dit lijkt mij veel te onwaarschijnlijk.

Bericht 3 van 4 (290 Weergaven)

Re: Ik krijg dezelfde spelers

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Het is misschien onwaarschijnlijk, maar het kan inderdaad voorkomen. Vooral met enorm veel spelers die deze SBCs doen en de rewards openen is er statistisch gezien de kans dat meerdere spelers dit tegenkomen.

 

Ik heb ook het andere uiterste gezien waar iemand Ronaldo en Messi in 1 pack kreeg. Er was zelfs iemand in FIFA Mobile die een Prime Icon uit een pack kreeg (PI werd niet geadverteerd en de kans wat iets van 1 op 1 miljoen, kan de tweet zo snel niet vinden).

 

Maar goed, de feedback is doorgegeven over de kosten van de SBC, de waarde van de rewards en dubbele Icons. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help