Re: Ik kan origin niet downloaden

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik kan origin niet downloaden

★★ Novice
Ik kan sinds ik mijn laptop heb terug gezet naar fabrieks instellingen origin niet meer downloaden. En ik had er sims 4 opstaan met aardig wat uitbreidingen die ik nu dus niet meer kan spelen. We hebben echt van alles geprobeerd maar hij download het maar niet. Hij geeft aan api-ms-crt-win runtime aan. Dit hebben we opgezocht en alle oplossingen die geboden werden uitgevoerd maar niets heeft geholpen. Ik heb het altijd kunnen spelen op mijn laptop.
Bericht 1 van 38 (17.926 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Ik kan origin niet downloaden

[ Bewerkt ]

Dag @wendy07041974

 

Ik denk dat je nog niet alle updates van windows hebt uitgevoerd. De fout die jij aangeeft is typisch voor een ontbrekende windows 10 update.

Edit: Het heeft geen zin om de juiste update hier te vermelden aangezien windows deze automatisch binnen haalt bij updates

 

Gelukkig nieuwjaar! Party hat

 

PS: Indien je effectief alle windows updates hebt geïnstalleerd en het nog steeds niet werkt, kunnen we je uiteraard verder helpen indien gewenst. Standard smile

In thread bekijken

Bericht 2 van 38 (17.996 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ik kan origin niet downloaden

[ Bewerkt ]

Dag @wendy07041974

 

Ik denk dat je nog niet alle updates van windows hebt uitgevoerd. De fout die jij aangeeft is typisch voor een ontbrekende windows 10 update.

Edit: Het heeft geen zin om de juiste update hier te vermelden aangezien windows deze automatisch binnen haalt bij updates

 

Gelukkig nieuwjaar! Party hat

 

PS: Indien je effectief alle windows updates hebt geïnstalleerd en het nog steeds niet werkt, kunnen we je uiteraard verder helpen indien gewenst. Standard smile

Bericht 2 van 38 (17.997 Weergaven)

Re: Ik kan origin niet downloaden

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

De api-ms-win-crt-runtime foutmelding krijg je vaak te zien met een foutieve VC++ installatie. Je kunt VC++ repareren door ervoor te zorgen dat je alle Windows Updates hebt (zoals @DarkBanishing aanraadde of door het volgende te doen:

 

Ga naar C:\Program Files (x86)\Origin

 

Vanuit daar kan je op de volgende bestanden dubbelklikken en kiezen voor "Repair":

 

  • vcredist_x86_vs2015 (voor een 32bit Windows versie)
  • vcredist_x64_vs2015 (voor een Windows versie)
Jason.png
Bericht 3 van 38 (17.855 Weergaven)

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★ Newbie
@wendy07041974 ik heb dit probleem ook! ik heb net deze laptop overgenomen van iemand , die had hem op fabrieksinstellingen gezet.
maar nu als ik origin wil downloaden zegt mijn laptop dat ik 2 dll documenten is ofzoiets , ik heb alle updates gedaan en mijn laptop meerdere keren opnieuw opgestart
ik vind het heel vervelend aangezien ik heel veel uitbereidingen op de sims heb
kan iemand alstublieft een suggestie doen wat ik het beste kan doen ?
ik wil liever geen troep op mijn pc zetten
Bericht 4 van 38 (13.376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan origin niet downloaden

EA SPORTS FC Team

Hey @DutchMarshmellow,

 

Mogelijk zijn dit dezelfde bestanden die je ook via de site van Microsoft kunt downloaden (VC++), maar ik wil er eerst zeker van zijn over welke bestanden het gaat zodat ik geen verkeerde info geef.

 

Heb je voor mij de exacte namen van de bestanden of een screenshot van de foutmelding?

Jason.png
Bericht 5 van 38 (13.348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★★★ Newbie

mijne stond ook op  fabrieks instellingen en nu zegt hij steeds als ik origin download dat het niet kan  omdat hij niet gevonden is   (vc run time ofzoiets) Ik kan nu ook niet in de sims 4 meer en ik had heelveel uitbreidingen (ook zijn andere apps weg)

Bericht 6 van 38 (12.877 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan origin niet downloaden

EA SPORTS FC Team

Probeer anders eens de laatste VC++ te installeren/repareren. 

 

x86 is voor 32 bit systemen en x64 is voor 64 bit systemen, in Windows kan je zien of je 32 bit gebruikt of 64 bit. Je kunt dit ook zien in jouw DxDiag

Jason.png
Bericht 7 van 38 (12.870 Weergaven)

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★★★ Newbie
@EA_Jason hij geeft nogsteeds hetzelfde aan ''VCRUNTIME140.dll'' ''MSVCP140.dll'' is niet gevonden??
Bericht 8 van 38 (12.831 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan origin niet downloaden

EA SPORTS FC Team

Hmm...

 

In dat geval kan je ook VC++ downloaden en installeren/repareren via de site van Microsoft:

 

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads

 

Van andere spelers op het forum heb ik ook gehoord dat het voor sommigen pas werkte wanneer zowel de x86 als de x64 versies werden geïnstalleerd, misschien is het het waard om dit eens te proberen. 

Jason.png
Bericht 9 van 38 (12.813 Weergaven)

Re: Ik kan origin niet downloaden

★★★ Newbie

Hai Ik loop ook tegen hetzelfde probleem aan. Na fabrieksinstellingen lukt het niet meer om origin te installeren (SIMS4). Heb alle updates geinstalleerd en ook bovengenoemde stappen doorlopen. Iemand een idee? gr edwin

Bericht 10 van 38 (11.948 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen