Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Ik kan niet meer inloggen op mijn PS4

door Meucci-_-Pelle
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan niet meer inloggen op mijn PS4

★★★ Newbie
Hoi,

Ik kom met mijn email adres niet meer ingelogd, heb een nieuwe PS4 gekocht.

Mijn ID is Meucci-_-Leon 

Wachtwoord vergeten geprobeerd maar krijg geen linkje om deze aan te passen.

Kunnen jullie mij helpen??

Als ik naar de EA WEB APP ga kan ik wel gewoon inloggen en op Origin.com ook

Dank je wel
Bericht 1 van 8 (171 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet meer inloggen op mijn PS4

Community Manager
Hey @Meucci-_-Pelle,

Kun je ons meer vertellen waar je vast loopt? Is dit met het inloggen qua wachtwoord op de PSN wanneer je Fifa 21 start of the de twee stap verificatie nummer die je nooit binnen lijkt te krijgen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 8 (163 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hoi Neal,

Als ik op de site van playstation ga en vul daar mijn email adres in, geeft hij aan dat De aanmeldings-ID (e-mailadres) of het wachtwoord is incorrect.

En als ik op de PS4 account aanmaak met bestaande inlog lukte dat ook niet

Maar het gekke is dat als ik daar inlog met email en wachtwoord kom ik er ook gewoon is en zie ik alles staan (zie de bijlage)

Ik zag wel in mijn email dat er een wijziging heeft plaatsgevonden zie hieronder van 17-04-2021

wat moet ik doen om nu te kunnen inloggen, wachtwoord vergeten al geprobeerd, maar krijg geen linkje.

Zelf denk ik dat er een wijziging van email is geweest, als ik dat kan achterhalen met welk email adres dat is ben ik al ver genoeg of jullie kunnen deze miss resetten?

Groetjes

Bericht 3 van 8 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Meucci-_-Pelle,

Gaat het hierbij puur om de PSN inlog gegevens of die van jouw EA account? Deze zijn beiden verschillend. Heb je verder nog wel toegang tot deze email?

Je kunt het beste geen account gegevens hier posten dus heb voor de zekerheid de gekopieerde info even weggehaald want het laadde hier ook niet even lekker.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 8 (150 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Als je problemen hebt met een account en/of aankoop op je spelconsole, dan dien je contact op te nemen met de ondersteuning hiervan, @Meucci-_-Pelle.

Als je geen toegang meer hebt tot het e-mail adres waarmee jouw Origin / EA account was aangemaakt, dan zal je zorgen dat je hier weer toegang krijgt. Of anders, contact opnemen met de helpdesk, om te zien wat zij voor je kunnen doen hieraan.
Nieuwe spelconsole hiervoor kopen zou niet hoeven.
Wachtwoord van jouw Origin / EA account, doe je zo: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword? Kies voor een uniek en sterk (minimaal 12 tekens) nieuw wachtwoord. Na elke gedane poging dien je minimaal anderhalf uur te wachten. Doe het eens via een bijgewerkte webbrowser op een computer met een bekabelde internetverbinding.

Kinderaccounts hebben geen of (zeer) beperkte toegang tot de online functies.

Per Origin / EA account kan je maar 1 account van een andere, ondersteunende platform / dienst laten koppelen.

Het delen van accounts wordt afgeraden, vanwege de nadelige gevolgen. Je dient jouw aanmeldingsgegevens privé te houden.

Wat je dient te gaan doen als jouw Origin / EA account soms is gehackt: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/secure-hacked-ea-account

Denk er aan dat dit een forum is en geen helpdesk. Vermijd het vermelden van persoonlijke gegevens in het openbaar en ook online.

Nederlandstalige helpdesk is gesloten en daardoor niet langer meer telefonisch bereikbaar. Het contact opnemen met de helpdesk verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld en alle gegevens invullen dan. De chat in het Engels beginnen.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Groetjes.
Bericht 5 van 8 (144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Hoi,

Dank voor je reactie, ik kan wel inloggen op de ea web app en ook op origin

Als ik jullie mijn inlog ID geef kunnen jullie nakijken welke email adres gekoppeld is?

Kan mij indentificeren

Bericht 6 van 8 (141 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@Meucci-_-Pelle,

Ik ben bang dat ik dit over het forum niet voor je kan doen maar we kunnen je via zowel social media en over de chat (helaas wel in het Engels) hier wel verder mee helpen als je hun de PSN ID geeft. Houd in de gaten dat we alleen met EA accounts kunnen helpen en dat mocht dit het PSN account zijn die een probleem heeft je even bij Playstation aan zult moeten kloppen.

Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 8 (138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Je zal echt zelf moeten beginnen met deze stappen te gaan doen, @Meucci-_-Pelle.
Lees dit helpartikel over hoe je het e-mailadres kan vinden van jouw Origin / EA account: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/find-your-ea-account-email-address-using-your-game/
Anders dien je toch contact op te nemen met de helpdesk, zoals eerder werd vermeld.

Groetjes.
Bericht 8 van 8 (126 Weergaven)

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help