Ik kan niet bouwen

door Thesims4everplay
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan niet bouwen

★★ Novice

Beste EA,

 

Ik ondervind nu sinds de nieuwe update problemen met bouwen. Als ik een gebouw wil renoveren/ een nieuwe wil bouwen, laadt het bouwmenu niet. Ik kan dan alleen nog voorwerpen verwijderen met delete op het toetsenbord. Als ik dan op afsluiten klik, krijg ik een laadscherm en vervolgens weer het gebouw. Ik kan dan alleen nog maar het spel afsluiten door op game afsluiten te klikken. Weet iemand misschien hoe dit kan worden opgelost?

Bericht 1 van 9 (1.154 Weergaven)

Re: Ik kan niet bouwen

★★★★★ Expert
Dan kan je de basisstappen eens doen, @Thesims4everplay, om te zien of zo al je probleem kan worden verholpen:

Voordat je begint dienen alle spellen van Origin en de Origin cliënt volledig afgesloten zijn.
Map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
Cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk het helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Zorg dat je verbonden bent met het internet. Gebruik bij voorkeur een bekabelde internetverbinding. ook mag de Origin cliënt niet gehinderd worden tot de internettoegang, door bijvoorbeeld je beveiligingssoftware.
Dan start je de Origin cliënt weer en ga je aanmelden met de juiste EA / Origin account.
Ga naar je spelbibliotheek. Rechtsklik op De Sims 4 en kies de "Repareren" optie.
Wacht tot het reparatieproces is voltooid.
Dan dien je te testen of je probleem is verholpen.


Laat je nog weten of het hiermee jou is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 9 (1.143 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ik kan niet bouwen

★★ Novice

Gaan dan ook al je spellen weg?

Bericht 3 van 9 (1.123 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ik kan niet bouwen

★★★★★ Expert
De Origin spellen zijn gekoppeld aan jouw Origin / EA account, @Thesims4everplay.
Het spel wordt teruggezet naar de standaard waarden, zoals je het spel voor de eerste keer startte. Daarbij zal de spelvoortgang "uit het zicht" worden gezet.
Mocht je het niet zeker weten, dan kan je eerst nog een reservekopie maken van je spelvoortgang. Het makkelijkste is, om de hele map genaamd "Electronic Arts" te kopiëren naar een USB opslagmedium, die je daarna juist loskoppelt en ergens veilig bewaard.

Groetjes.
Bericht 4 van 9 (1.093 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ik kan niet bouwen

Champion
@Thesims4everplay Een aantal van de problemen in bouwen ontstaat door modificaties of cc (custom content) Probeer je spel eens te starten zonder die modificaties. Als het probleem verdwijnt, weet je dat het daar aan ligt. Zoek dan de updates voor die modificaties zodat je ze terug kunt plaatsen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 9 (1.089 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ik kan niet bouwen

★★★★★ Expert
Vrijwel vaak genoeg zijn deze de probleemmakers en door de basisstappen te doen, worden deze dan veelal al opgelost, @Trismagistos.

Groetjes.
Bericht 6 van 9 (1.059 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ik kan niet bouwen

★★ Novice

Bedankt voor alle reacties. Het is gelukt!!

Bericht 7 van 9 (1.001 Weergaven)

Re: Ik kan niet bouwen

Champion
@Thesims4everplay Goed te weten! Heel veel speelplezier!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 9 (996 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ik kan niet bouwen

★★★★★ Expert
Graag gedaan, @Thesims4everplay, veel bouwplezier!
Bericht 9 van 9 (962 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help