Re: Ik kan mijn sims 4 niet meer downloaden.

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan mijn sims 4 niet meer downloaden.

★ Novice

Hey, 

Ik speel de sims 4 op een mac machinton 10.7.5 en had ook de sims 4 legacy edition gedowload een tijdje geleden,  het werkte perfect. Nu heb ik gister een uitbereidingspaket gedownload             'stedelijk leven'. Het staat nu op mijn origin account maar kon het niet downloaden dus ik dacht, "ik zal mijn sims even helemaal verwijderen en er terug opzetten" maar heb fout gedacht, want nu kan ik mijn sims 4 ook niet meer downloaden.

 

Kan iemand mij uit de nood helpen aub?

Grtjs

Astrid

Bericht 1 van 4 (403 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan mijn sims 4 niet meer downloaden.

★★★★★ Expert
Meestal ben je aangemeld met de onjuiste EA / Origin account, als een spel ontbreek van de spelbibliotheek, @astridvanhove16.
Verwerken van een betaling kan tot 36 uren duren.
Controleer dat je verbonden bent met het internet, de Origin cliënt niet wordt tegengehouden / tegengewerkt en alle filters in de spelbibliotheek gewist zijn.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Om uitbreidingen en aanvullingen te gebruiken, is het basisspel benodigd en voldoen aan de systeemeisen van hun beide.
De uitbreidingen en aanvullingen staan onder hun basisspel in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.

Systeemeisen voor De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Systeemeisen voor "De Sims 4 - Stedelijk Leven": https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-city-living#store-pa...

Je had nog de cache van de Origin cliënt kunnen leegmaken en het spel kunnen repareren. Dit werkt meestal beter en sneller, dan De Sims 4 te verwijderen en opnieuw installeren.

Je hebt "De Sims 4: Legacy Editie" alleen nodig als jouw gebruikte platform niet voldoet aan de systeemeisen van de normale versie van De Sims 4. Hiermee kan je wel De Sims 4 nog spelen, maar heeft een aantal beperkingen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (383 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan mijn sims 4 niet meer downloaden.

★ Novice
@RealSimmor0 hey,
Het is spijtig genoeg hiermee niet gelukt. als ik de cache van origin leegmaakte was het nog steeds hetzelfde probleem. ik kan ook niet in mijn origin account op mijn game klikken om te downloaden wat normaal wel kan (mijn game ziet namelijk grijs).

mijn mac waarop ik veel sims heb gespeeld is nu te oud voor de geupdate game dus heb ik een tijd geleden the sims 4 legacy editie gedownload en het werkte perfect.
ik vind het raar dat het niet werkt.

grtjs,
astrid
Bericht 3 van 4 (303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan mijn sims 4 niet meer downloaden.

★★★★★ Expert
Hallo @astridvanhove16,

Zorg dat je verbonden bent met het internet, met de juiste EA / Origin account bent aangemeld en geen software hebt draaien die de goede werking van de Origin cliënt kan verhinderen.
Begin met de Origin cliënt te herstarten.
Repareer De Sims 4. Is De Sims 4 ook bijgewerkt?
De Origin cliënt opnieuw installeren. Laatste versie van de Origin cliënt kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Met "De Sims 4 Legacy Editie" kan je De Sims 4 nog wel spelen op oudere platform, maar deze versie heeft wat beperkingen.
De uitbreiding "De Sims 4: Stedelijk Leven" zou hiermee moeten werken. Had je die gekocht via Origin? Met hetzelfde EA / Origin account, waar ook het basisspel (en andere uitbreidingen) op staan?

Verwerken van een bestelling kan tot 36 uren duren. Omdat meerdere mensen afgelopen tijd online aankopen moesten doen, kan het wat langer duren.


Groetjes.
Bericht 4 van 4 (251 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help