Ik kan maar op 1/2 manieren juichen

door Jennopl
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan maar op 1/2 manieren juichen

★ Novice

Als ik scoor kan ik, welke toetsen combinaties ik ook probeer, maar op 1 manier juichen (op de knieën vallen en een aantal keer de armen in de lucht gooien). Af en toe doet hij de celebration dat hij sierlijk buicht voor het publiek, maar die doet hij zelden. Meer celebrations dan dat heb ik nog niet kunnen doen. Het gekke is, dat als een teamgenoot bij bijvoorbeeld profclubs scoort, en dus niet ik zelf, dat ik wel alle celebrations kan doen. Hebben meer spelers hier last van? Of weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Bericht 1 van 9 (424 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan maar op 1/2 manieren juichen

EA SPORTS FC Team

Voer je zelf ook alle combinaties uit zoals ze staan beschreven in Customise > Celebrations? Of gebruik je telkens de random/signature celebration knop?

Jason.png
Bericht 2 van 9 (377 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan maar op 1/2 manieren juichen

★ Novice

Ja, ik voer de combinaties uit zoals ze beschreven staan. Al wil ik bijvoorbeeld de 'Dap' doen (Uit mijn hoofd op de Xbox RB en 2 keer Y), doet hij niet de dap maar het juichen die hij heel de tijd doet. Ik kan wel De Dap doen als een teamgenoot scoort in de modus 'Profclubs', dus dat is het rare. 

Bericht 3 van 9 (363 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan maar op 1/2 manieren juichen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@Jennopl Dus als ik het goed begrijp is dit het probleem:

 

In profclubs kan je alleen maar op 1 manier juichen wanneer ze je zelf scoort. Wanneer iemand anders scoort, kan je dit op veel meer verschillende manieren doen.

 

Gebeurt dit ook als je op de knop drukt om op een willekeurige manier te juichen? Heb je wel alle manieren om te juichen unlocked?

 

Ik zal ook even navragen aan de devs of hierover iets over bekend is. 

Jason.png
Bericht 4 van 9 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan maar op 1/2 manieren juichen

★ Novice

Niet helemaal juist. Ik speel met name ultimate team, en elke keer als ik scoor doet hij dezelfde juichmove. Of ik nou zoals ik in de vorige reactie zei de Dap wil doen, of de knop voor willekeurig juichen doet, hij is elke keer hetzelfde. Heel af en toe, als ik gewoon random een aantal knoppen induw doet hij nog wel eens een andere juichmove, maar deze alternatieve juichmove is ook elke keer hetzelfde. Al met al: Ik kan maar op 2 manieren juichen, waarvan 1 van deze twee 95% van de tijd wordt uitgevoerd.

 

Binnen profclubs hetzelfde verhaal, als ik daar scoor is het elke keer dezelfde als dat ik in utlimate team heb. De enige keer waarop het juichen bij mij naar behoren werkt, is als een teamgenoot bij profclubs scoort en ik dus met mijn speler achter de scorende speler aan ren. 

 

Ik heb inmiddels EA gebeld en allerlei dingen geprobeerd: Van andere Xbox controllers gebruiken tot de persoonlijke instellingen verwijderen, niks heeft gewerkt tot nu toe. 

 

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is. 

Bericht 5 van 9 (347 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan maar op 1/2 manieren juichen

EA SPORTS FC Team

En dit gebeurt met alle spelers in FUT? Heb je ook andere vormen van juichen geprobeerd naast de dab?

Jason.png
Bericht 6 van 9 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan maar op 1/2 manieren juichen

★ Novice

Ja, dit gebeurd met alle spelers in FUT, en ik heb meerdere manieren geprobeerd maar ze werken allemaal niet. De dab gebruikte ik even als voorbeeld. 

Bericht 7 van 9 (299 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan maar op 1/2 manieren juichen

EA SPORTS FC Team

Ik zie er echt geen andere rapporten over, heb je dit probleem ook op een ander account op dezelfde console?

Jason.png
Bericht 8 van 9 (275 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan maar op 1/2 manieren juichen

★ Novice

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Juichen werkt nog steeds niet naar behoren. Wordt er langzamerhand echt helemaal gek van, elke keer op dezelfde manier juichen. Het ligt ook niet aan mijn controller, ik heb er twee en heb met beide controllers hetzelfde probleem. 

Bericht 9 van 9 (250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help