Ik kan geen sims meer spelen

door alcvroegh
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik kan geen sims meer spelen

★★★ Newbie

Als ik met een gezin wil spelen, dan springt hij elke keer terug naar de werelden, en zo gaat het elke keer door. Waar zou dat precies aan kunnen liggen? Dacht dat het in de eerste instantie aan de mods zou kunnen liggen, maar zonder mods heb ik er ook last van.

Bericht 1 van 6 (456 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ik kan geen sims meer spelen

★★★★★ Expert
Hallo @willy1987, @alcvroegh,

Basisstappen:
Map van De Sims 4 hernoemen. Die dient in je "Documenten\Electronic Arts" te staat. Indien hier meer mappen met de naam "Sims 4" of "Sims4" in staan, dien je deze allemaal te hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk daarover dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Rechtsklik in je spelbibliotheek op De Sims 4 en dan "Repareren" kiezen.
Controleer of De Sims 4 is bijgewerkt. (Rechtsklik in je spelbibliotheek op De Sims 4 en dan "Update game" kiezen.)
Vervolgens De Sims 4 schoon starten.
Dan met een nieuwe Sim of huishouden testen, of het probleem is verdwenen.

Zorg dat de Origin cliënt en alle Origin spellen helemaal zijn afgesloten, voordat je je begint.
Controleer dat je bent verbonden met het internet. Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Reparatieproces kan enige tijd duren. Dit is afhankelijk aa nde hoeveelheid, de snelheid van je computer als de snelheid internetverbinding.
Nagaan dat je geen software hebt openstaan, die de goede werking van de Origin cliënt als de Origin spellen kan tegenhouden.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 5 van 6 (401 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ik kan geen sims meer spelen

★★★★★ Expert
Heb je de basisstappen gedaan, @alcvroegh?
Bericht 2 van 6 (441 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen sims meer spelen

★ Novice

zelfde probleem wat zijn de basis stappen

Bericht 3 van 6 (436 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen sims meer spelen

★★★ Newbie

Welke basisstappen bedoel je precies?

 

Bericht 4 van 6 (432 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan geen sims meer spelen

★★★★★ Expert
Hallo @willy1987, @alcvroegh,

Basisstappen:
Map van De Sims 4 hernoemen. Die dient in je "Documenten\Electronic Arts" te staat. Indien hier meer mappen met de naam "Sims 4" of "Sims4" in staan, dien je deze allemaal te hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk daarover dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Rechtsklik in je spelbibliotheek op De Sims 4 en dan "Repareren" kiezen.
Controleer of De Sims 4 is bijgewerkt. (Rechtsklik in je spelbibliotheek op De Sims 4 en dan "Update game" kiezen.)
Vervolgens De Sims 4 schoon starten.
Dan met een nieuwe Sim of huishouden testen, of het probleem is verdwenen.

Zorg dat de Origin cliënt en alle Origin spellen helemaal zijn afgesloten, voordat je je begint.
Controleer dat je bent verbonden met het internet. Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Reparatieproces kan enige tijd duren. Dit is afhankelijk aa nde hoeveelheid, de snelheid van je computer als de snelheid internetverbinding.
Nagaan dat je geen software hebt openstaan, die de goede werking van de Origin cliënt als de Origin spellen kan tegenhouden.


Groetjes.
Bericht 5 van 6 (402 Weergaven)

Re: Ik kan geen sims meer spelen

Champion
@alcvroegh en @willy1987
Als je gebruik maakt van modificaties dan werken die ook door in de rest van je spel. De meeste Simmers verwijderen gewoon het bestand: 'localthumbcache.package'
Als je dat verwijdert. Maak je als het ware ook een nieuwe start met de bestaande onderdelen uit je spel. Dat 'verwijderen' zorgt ervoor dat alle foutjes die zijn mee geslopen met modificaties in een klap worden opgelost.
Het spel maakt zelf een 'nieuwe en schone versie' van dat bestand aan als je het spel opnieuw start.
'localthumbcache.package' vind je in de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4.
Zorg er wel voor dat je niet aan het spelen bent als je deze actie wil ondernemen.
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (353 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help