Re: Ik kan de sims 4 niet meer spelen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik kan de sims 4 niet meer spelen

★★★ Newbie

ik heb problemen over de sims 4 op mijn mac!

 

Ik was bij Origin en ik was uitgelogd, maar zodra ik weer had ingelogd was mijn sims 4 (ook mijn enige game) opeens weg en als ik op de sims 4 klikte in mijn balk met al mijn apps zegt hij dat ik eerst mijn spel moet activeren alleen als ik dat wil doen met de code uit de mail zegt hij dat de code al een keer gebruikt is. Wat moet ik nu doen?

Bericht 1 van 6 (1.778 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ik kan de sims 4 niet meer spelen

EA SPORTS FC Team

Hy @florianboon,

 

Waarschijnlijk ben je gewoon ingelogd met een ander EA account waar De Sims 4 niet op staat. 

 

Wat je kunt doen is in proberen te loggen met een ander EA account, als je een minderjarig account hebt kan je alleen inloggen via het Origin programma (dus niet via de site) en met de gebruikersnaam (dus niet met het mail adres).

 

Verwijder voor de zekerheid ook alle filters in jouw gamebibliotheek en als je er niet uit komt, neem dan contact op met de telefonische helpdesk en houd de productcode bij de hand. 

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (1.920 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ik kan de sims 4 niet meer spelen

EA SPORTS FC Team

Hy @florianboon,

 

Waarschijnlijk ben je gewoon ingelogd met een ander EA account waar De Sims 4 niet op staat. 

 

Wat je kunt doen is in proberen te loggen met een ander EA account, als je een minderjarig account hebt kan je alleen inloggen via het Origin programma (dus niet via de site) en met de gebruikersnaam (dus niet met het mail adres).

 

Verwijder voor de zekerheid ook alle filters in jouw gamebibliotheek en als je er niet uit komt, neem dan contact op met de telefonische helpdesk en houd de productcode bij de hand. 

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 2 van 6 (1.921 Weergaven)

Re: Ik kan de sims 4 niet meer spelen

★★★ Newbie

hoi,

 

ik wou laatst weer sims gaan spelen en toen logde ik in op me orgin en toen stond er dat ik geen games had,maar dat kan niet want ik had wel een game. in mijn documenten staat ook de sims nog gewoon en mods. alleen dan wil ik het dus spelen en klik ik op de sims. en dan staat er: verzilver je productie code. dat vind ik heel raar want heb het al een paar keer gespeeld zonder problemen.kan iemand me helpen?

 

 

Bericht 3 van 6 (1.499 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan de sims 4 niet meer spelen

EA SPORTS FC Team

Hoi @lievetjeeeee,

 

Dan heb je nog een ander account waar wel De Sims op staat. Log dus eens in met een ander mail adres of met de gebruikersnaam Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 6 (1.478 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan de sims 4 niet meer spelen

★★★ Newbie

Hallo, ik heb zelf maar 1 account en ik kan ook niet meer spelen. Hij geeft bij mij dezelfde melding dat ik mijn code moet verzilveren terwijl hij daarna aangeeft dat de code al is verzilverd. In de bibliotheek geeft hij aan dat ik het spel niet heb maar op mijn PC staat hij er wel tussen. Hoe los ik dit op?

Bericht 5 van 6 (1.189 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan de sims 4 niet meer spelen

EA SPORTS FC Team

Ik neem aan dat hij dan niet op jouw laptop werkt @rachelbuikema?

 

Zou je dan voor mij eens willen kijken in Origin wat de gebruiksnaam staat die links onderin te zien is?

 

Als deze anders is, zit je op het verkeerde account. 

 

Is deze hetzelfde? Dan raaf ik je aan om alle Filters in jouw Gamebibliotheek te resetten. 

Jason.png
Bericht 6 van 6 (1.173 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help