Re: Ik heb in 2019 de Sims 4 gekocht, maar deze is niet meer beschikbaar in Orig

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik heb in 2019 de Sims 4 gekocht, maar deze is niet meer beschikbaar in Origin

★★★ Newbie

Ik zie dat ik de Sims 4 heb gekocht in maart 2019. Daarvan heb ik ook een afschrift bij Paypal. Maar nu ik het weer eens wil spelen, is de Sims 4 niet meer in Origin te vinden.

Ook wanneer ik de Sims 4 probeer te openen via de snelkoppeling die nog op mijn Mac staat (nog een bewijs dat ik de game toen heb gekocht), opent deze niet. Ik krijg de volgende error code:

/Users/[username]/Applications/The Sims 4.app/Contents/Frameworks/ActivationUI.app/Contents/MacOS/ActivationUI. (even mijn username vervangen door [username].

 

EA is erg slecht bereikbaar, ik kan ze niet bellen en wanneer ik een contact case aanmaak, zijn er geen opties om geholpen te worden. Ik heb al eerder een vraag uitgezet, die nu op 'opgelost' staat, maar er is helemaal niets gebeurd.

 

Hoe krijg ik nou iemand te spreken over mijn account en de game die is verdwenen? Ik heb geen zin om opnieuw minimaal 40 euro neer te tellen om de game opnieuw te kopen...

 

Ik heb een Macbook Pro (early 2015) met Big Sur 11.2.3 en heb ook mijn Origin geupdatet. (Mocht dat relevante info zijn voor dit probleem).

 

Help! Ik wil graag weer de Sims 4 spelen! Standard smile

 

 

Bericht 1 van 2 (471 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb in 2019 de Sims 4 gekocht, maar deze is niet meer beschikbaar in Orig

Community Manager (retired)
Hey @itispaganpoetry,

Bedankt voor het berichtje. Ik heb hem even overgezet naar het Origin gedeelte omdat hij voorheen in het Fifa 21 gedeelte stond.

Na het bekijken van het account waar je mee post heb ik het gevoel dat je of op een ander account aangemeld staat dan waar je destijds De Sims 4 op aangeschaft hebt of dat er destijds wat mis is gegaan met de betaling. De betaling kun je controleren door naar jouw profiel instellingen te gaan via www.origin.com en de betalingen in te zien.

Mocht het een ander account zijn, heb je toevallig nog andere gebruikersnamen en/of emails die je kunt proberen om te zien of je het account, en De Sims 4, kunt vinden? Zo niet of het is een betalingsprobleem dan wil ik je aanraden contact op te zoeken met onze helpdesk via of de chat of social media via EAHelp op Twitter/Facebook (controleer voor het vinkje naast de naam).

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar maar zullen we binnenkort wel Nederlandse chat hebben. Tot die tijd is hij alleen in het Engels bereikbaar.

Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 2 (461 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen