Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Ik heb fifa 21 in de store gekocht voor PS4 en nu ge download voor op ps5

door louloutje600
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik heb fifa 21 in de store gekocht voor PS4 en nu ge download voor op ps5

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik heb fifa 21 in de store gekocht voor PS4 en nu ge download voor op ps5 en nu kan ik niet meer online omdat ze een code vragen om te kijken als ik het ben maar wel naar een emailadres dat ik al jaren niet meer heb

Heb dan een nieuw account aangemaakt met louloutje 600 maar mijn oud account blijft

Bericht 1 van 3 (141 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ik heb fifa 21 in de store gekocht voor PS4 en nu ge download voor op ps5

★★★★★ Expert
Als dit gaat dat je geen toegang meer hebt tot jouw e-mail adres waarmee je in het verleden jouw Origin / EA account had aangemaakt, had je dit onderwerp in de verkeerde forumtak geplaatst, @louloutje600. Dat dient dan zijn: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/origin-nl (Technische problemen betreft Origin)
Je zal contact moeten gaan opnemen met de helpdesk om je oude / niet toegankelijke e-mail adres te laten wijzigen.
Ook als je alleen op een spelconsole speelt, dien je regelmatig aan te melden om de account actief te houden en ben je sneller bij, mocht er vreemde zaken gebeuren.
Je kan slechts per Origin / EA account 1 accounts van je spelconsoles koppelen hieraan. Je zal de verkeerde moeten laten ontkoppelen. Hoewel je dat zelf kan, is het beter te doen door de helpdesk. Namelijk, er zitten risico's aan vast.
Verder, kinderaccounts hebben geen toegang tot de online functies.
Als er problemen zijn met de winkel van je spelconsole of account van je spelconsole, dan zal je contact opnemen met hun ondersteuning.

Het contact opnemen met de helpdesk verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio is ingesteld op "United States", alle gegevens invullen en dan de chat in het Engels beginnen.
De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (131 Weergaven)

Alle reacties

★★★★★ Expert
Als dit gaat dat je geen toegang meer hebt tot jouw e-mail adres waarmee je in het verleden jouw Origin / EA account had aangemaakt, had je dit onderwerp in de verkeerde forumtak geplaatst, @louloutje600. Dat dient dan zijn: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/origin-nl (Technische problemen betreft Origin)
Je zal contact moeten gaan opnemen met de helpdesk om je oude / niet toegankelijke e-mail adres te laten wijzigen.
Ook als je alleen op een spelconsole speelt, dien je regelmatig aan te melden om de account actief te houden en ben je sneller bij, mocht er vreemde zaken gebeuren.
Je kan slechts per Origin / EA account 1 accounts van je spelconsoles koppelen hieraan. Je zal de verkeerde moeten laten ontkoppelen. Hoewel je dat zelf kan, is het beter te doen door de helpdesk. Namelijk, er zitten risico's aan vast.
Verder, kinderaccounts hebben geen toegang tot de online functies.
Als er problemen zijn met de winkel van je spelconsole of account van je spelconsole, dan zal je contact opnemen met hun ondersteuning.

Het contact opnemen met de helpdesk verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio is ingesteld op "United States", alle gegevens invullen en dan de chat in het Engels beginnen.
De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (132 Weergaven)

Community Manager

Hey @louloutje600 ,

Zoals @RealSimmor0 al aan gaf willen we je vragen contact op te zoeken met onze helpdesk via de chat om te zien of ze je via een alternatieve methode kunnen verifiëren dat jij de eigenaar bent zodat we de mail voor jou aan kunnen passen. Je zult zelf jouw PSN niet over kunnen zetten zonder toegang te hebben tot jouw vorige email.

Op de chat zullen ze je waarschijnlijk wat vragen stellen en vragen om wat informatie over jouw account om zo te zien of jij de eigenaar bent en zo de email aan te passen. 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (114 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help