Ik heb een

door Boraatje_vandorp
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ik heb een

★ Novice

Ik heb een productcode verzilverd, vervolgens wou ik het spel downloaden, maar na even gaf hij een foutmelding. Nu staat het spel ontgrendeld, maar ik kan het niet meer downloaden

Bericht 1 van 10 (592 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ik heb een

Community Manager (retired)
@Boraatje_vandorp,

Deze is helaas nog niet uit maar zal vandaag later beschikbaar zijn voor iedereen om te downloaden (meestal tussen 6-7 uur Nederlandse tijd).

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 7 van 10 (555 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ik heb een

★★★★★ Expert
Heb je de Origin cliënt al eens opnieuw gestart? Begin eens met de cache van de Origin cliënt leeg te maken, @Boraatje_vandorp, zie daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Zorg dat je ook bent verbonden met het internet, gebruik een bekabelde internetverbinding en geen software nog hebt draaien die kan verhinderen dat de Origin cliënt juist kan werken.

Om welk spel gaat het?

Welke foutmelding zie je? Kan je hiervan een schermafdruk maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstypen en dan als een bijlage toevoegen bij je reactie.


Groetjes.
Bericht 2 van 10 (580 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb een

★ Novice
@RealSimmor0 Ik was verbonden met een draadloze wifi, van de foutmelding kan ik geen screenshot maken, want die kwam alleennop het moment zelf en is nu weer weg. Op het moment dat ik wou downloaden was de sims 4 ook aan het updaten, kan dat een probleem zijn?
Bericht 3 van 10 (573 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb een

★★★★★ Expert
Om welk spel gaat het waarvan je de productcode had verzilverd, @Boraatje_vandorp?

Als de foutmelding niet meer verschijnt, dan zal het niet meer van toepassing zijn voor dit moment. Kan je deze wel nog herinneren?

Groetjes.
Bericht 4 van 10 (569 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb een

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @Boraatje_vandorp,

Zou je ons toevallig kunnen laten weten om welk spel of uitbreiding dit gaat? Mocht dit de nieuwe uitbreiding zijn van De Sims 4 is deze mogelijk nog niet uit en later vandaag beschikbaar.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 10 (568 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb een

★ Novice
@EA_Neil Het gaat idd om de nieuwe uitbreiding, the sims 4 cottage living
Bericht 6 van 10 (558 Weergaven)

Re: Ik heb een

Community Manager (retired)
@Boraatje_vandorp,

Deze is helaas nog niet uit maar zal vandaag later beschikbaar zijn voor iedereen om te downloaden (meestal tussen 6-7 uur Nederlandse tijd).

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 10 (556 Weergaven)

Re: Ik heb een

★ Novice
@EA_Neil Oke! Super! Bedankt!!
Bericht 8 van 10 (542 Weergaven)

Re: Ik heb een

Community Manager (retired)
@Boraatje_vandorp,

Het kan een goed idee zijn Origin even opnieuw op te starten na deze tijd om de download te starten. Mocht je na die tijd alsnog tegen problemen aan lopen laat het ons weten.

Veel speelplezier alvast! Ik kan niet wachten om mijn eigen Lama te onderhouden.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 10 (538 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb een

★★★★★ Expert
Dat is vanavond.
      
Releasedatum: 22 juli 2021 19:00 CEST

De Sims 4 - Landelijk Leven


Groetjes.


Bericht 10 van 10 (537 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen