Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: Icons sbc

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Icons sbc

★★ Novice

I was doing my prime icons sbc while i was doing  it it was gone and so i do not have my pack and lost everything in the first 3 sbcs thx ea

Bericht 1 van 8 (219 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @mrjarne77 ,

Welkom op het Nederlandse forum en sorry om te horen dat je de groep niet af kreeg voor de deadline. Ik ben bang dat als je alle onderdelen inderdaad niet af krijgt voor de deadline dat de al ingeleverde SBC's niet vergoed worden. Ik kan alleen maar aanraden deze niet last minute in te leveren. Sorry Frown

Als tip, zelf investeer ik niet in een groep tot ik all spelers voor handen heb.

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 8 (169 Weergaven)

Alle reacties

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @mrjarne77 ,

Welkom op het Nederlandse forum en sorry om te horen dat je de groep niet af kreeg voor de deadline. Ik ben bang dat als je alle onderdelen inderdaad niet af krijgt voor de deadline dat de al ingeleverde SBC's niet vergoed worden. Ik kan alleen maar aanraden deze niet last minute in te leveren. Sorry Frown

Als tip, zelf investeer ik niet in een groep tot ik all spelers voor handen heb.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 8 (170 Weergaven)

★★ Novice

Ma ik zat in de sbc en was de spelers aan het inleveren en ik kan er niet aan doen da fifa zo traag is dat langer duurt 

Bericht 3 van 8 (160 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@mrjarne77,

Snap ik! Ik ben ook niet de snelste, vooral niet op de console. Kan handig zijn in de toekomst de laatste niet in de laatste 15 minuten van de SBC te doen om dit te voorkomen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 8 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★ Novice

@EA_NeilSnap ik zou ik ook doen maar ik werk tot half 7 van maandag tot vrijdag dusja khad eindelijk tijd en dan da

kan ik geen prime icon pack  krijgen of iets want ja club is leeg geen geld dus men zin in fifa is ool weg

Bericht 5 van 8 (148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@mrjarne77,

Ik zou het je graag geven maar ik ben bang dat dit soort situaties helaas verder niet ondersteunt worden, sorry.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 8 (131 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Dus ik ben legit alles kwijt 

pes here i come

Aangepast door EA_Neil

Bericht 7 van 8 (123 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hzo kan dit een 125k pack zijn?

Bericht 8 van 8 (101 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help