I can’t unlock rims/Ik kan de velgen niet unlocken!

door tomasr199
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

I can’t unlock rims/Ik kan de velgen niet unlocken!

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Ik krijg mijn velgen niet unlocked. Wanneer ik bij rims de velgen wil veranderen staat er trade in 5 speed cards terwijl ik al zeker meer dan 5 speed cards heb ingewisseld. 

Ik heb op dit moment 4 speed cards in mijn account zodat je kan zien dat ik in ieder geval meer dan 3 heb ingewisseld, maar zoals je ziet op de foto staat er onder "Trade in 5 speed cards" nog steed 3/5. 

Ik baal hier ontzettend van. Zo heb ik mooie auto's met afgrijselijke velgen... Dat maakt het speelplezier voor mij gelijk een heel stuk minder.

 

I can't unlock the rims! 

When I want to change my rims, they are still unlocked although I already traded in more than 5 speed cards. 

As you can see in the photo I have 4 Speed Cards in my account but at the screen it says under "Trade in 5 Speed Cards": 3/5. How is this possible?

I am so frustraded because I cannot play with nice rims, only the ugly ones that are on the cars by default.

Bericht 1 van 5 (1.155 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: I can’t unlock rims/Ik kan de velgen niet unlocken!

★★ Novice
Het is gelukt. Volgens mij telt hij alleen de speed cards die je gelijk na de race inlevert. Niet de kaarten die je in de garage inlevert.

In thread bekijken

Bericht 4 van 5 (1.373 Weergaven)

Alle reacties

Re: I can’t unlock rims/Ik kan de velgen niet unlocken!

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @tomasr199,

 

Ik ben het probleem zelf nog niet tegengekomen, bij een Tune Up Shop kan je jouw ongebruikte speedcards inleveren.

 

Daarna zou je in de garage kunnen zien dat je ze hebt ingeleverd en kan je uiteindelijk de wielen aanpassen. 

Jason.png
Bericht 2 van 5 (1.142 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I can’t unlock rims/Ik kan de velgen niet unlocken!

EA SPORTS FC Team

@tomasr199 Had je het uiteindelijk nog op kunnen lossen en wat betere velgen kunnen regelen?

Jason.png
Bericht 3 van 5 (1.122 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: I can’t unlock rims/Ik kan de velgen niet unlocken!

★★ Novice
Het is gelukt. Volgens mij telt hij alleen de speed cards die je gelijk na de race inlevert. Niet de kaarten die je in de garage inlevert.
Bericht 4 van 5 (1.374 Weergaven)

Re: I can’t unlock rims/Ik kan de velgen niet unlocken!

EA SPORTS FC Team

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd om ze via de garage in te leveren, alleen via Tune-Up shops.

 

Nog even wat schaamteloze zelfpromotie, heb je deze wedstrijd al gezien waar je Premium Shipments kunt winnen? Wink

Jason.png
Bericht 5 van 5 (1.115 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help