Honden en katten - kleur dieren niet veranderbaar

door mturtlev
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Honden en katten - kleur dieren niet veranderbaar

★ Novice

Ik heb een aantal weken geleden de uitbreiding Honden en Katten gekocht. Hele leuke uitbreiding, alleen kan ik niet de vacht van mijn honden en katten veranderen (ras wel, maar de kleur blijft hetzelfde). Zo zijn al mijn honden in de kleur van een dalmatiër en zijn al mijn katten beetje bruin achtig. Daarnaast kan ik ook de ogen niet veranderen, echt alleen het ras en de naam..... ik heb overal gekeken en de uitbreiding opnieuw geüpdate maar niets lijkt te helpen. Ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen, alvast bedankt!

Bericht 1 van 2 (155 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Honden en katten - kleur dieren niet veranderbaar

Champion
@mturtlev Als je gebruik maakt van aangepaste inhoud, zoals custom content of modificaties, zou je dan het spel eens willen testen zonder deze inhoud? Kijk dan of het probleem nog steeds voor komt.

Als je geen gebruik maakt van die aangepaste inhoud dan kunnen we je beter helpen als we meer informatie hebben over jouw computer. Speel je op een Windows pc of Mac en met welke specificaties.

Ik zal eens informeren of er meer bekend is over de kleuren van huisdieren.

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (145 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help