Hoe kan dit toch altijd

door Hulzekulle
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Hoe kan dit toch altijd

★★★★★ Apprentice

Zie foto.  Het is net of je op een of andere manier niet kunt winnen.  Gebeurd echt zo vaak dit

Bericht 1 van 9 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe kan dit toch altijd

EA SPORTS FC Team

44% balbezit en met 1 goede kans kunnen scoren, sommige spelers proberen echt met elke bal te schieten en corners uit te lokken terwijl anderen wachten op het juiste moment. 

 

Ik ben er ook zo een die met 1 kans scoort aangezien ik weiger op doel te schieten tenzij ik er zeker van ben dat het een goal wordt. 

Jason.png
Bericht 2 van 9 (328 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe kan dit toch altijd

★★★★★ Apprentice

Nou het is maar raar want op een bepaald punt in wedstrijd  gaat alles er wel in en win je gewoon met 7-1  en deze kerel kon er niks van maar door een vage bal die in verdediging gemist word en van buiten zestien in doel verdwijnt.  Maarja wel winst haha

Bericht 3 van 9 (325 Weergaven)

Re: Hoe kan dit toch altijd

★ Apprentice
herkenbaar sinds de afgelopen dagen:

Kansen: tenminste 7, goals: 0.
Tegenstander: 3- 2
Bericht 4 van 9 (308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe kan dit toch altijd

★ Guide
Ja joh he scoort elk schot dat je neemt?
Bericht 5 van 9 (300 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe kan dit toch altijd

EA SPORTS FC Team

Nee, maar ik scoor wel meer per schot omdat ik pas schiet wanneer er een grotere kans is om te scoren.

Jason.png
Bericht 6 van 9 (286 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe kan dit toch altijd

★ Guide
Had ik ook net, ik schoot, keeper pakt de bal, en schiet diep, vrij voor goal, doelpunt, daarna ging ik door met wat ik altijd doe, kansen creëren. 2x lat, kruising, redding, hard schieten, keeper pakt de bal. Toen vonden ze het genoeg en ging maar passing omlaag, ineens kon niemand meer passen. En ja toen het 4-0 werd ging ik weg. Hij had ook maar 4 kansen gehad. Het is jammer, want het was ook een irritante speler. Elke keer pauzes zetten en dan helemaal uit laten lopen. Dat soort spelers winnen altijd.
Bericht 7 van 9 (282 Weergaven)

Re: Hoe kan dit toch altijd

★ Guide

Maar hoe dan ook, volgende potje zal het vast beter gaan.Nerd

Bericht 8 van 9 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe kan dit toch altijd

★ Guide
Ja nu ook vaak dat mijn 95 allison niet een bal vast kan pakken.
En daardoor nu al 5 eigen doelpunten van mijn keeper.
Maarja blijkbaar als ik in de korte hoek mik en dan opeebs mijn schot naar de rechter hoek gaat.
Bericht 9 van 9 (257 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help