Re: Help

door DarkBanishing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Help

★★★ Newbie

Als ik voor de sims 3 een uitbreidingspakket wil installeren willen sommigen het niet doen want dan geven ze aan bij de verzilverings code dat hij al een keer is gebruikt terwijl het spel nieuw is .

Weet iemand een oplossing hiervoor ?

Bericht 1 van 2 (211 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Help

Dag @Bringmethebandsx

 

De meest gemaakte fouten met zulke problemen zijn:

 

  1. Per ongeluk inloggen met een ander account terwijl de productcodes al geactiveerd zijn op een eerste account.
  2. De productcode is reeds ingegeven. Gewoon even checken in "Mijn Gamebibliotheek" in de origin client of ze daar aanwezig zijn om te kunnen downloaden.
  3. De DLC staat als "verborgen" ingesteld. Ga naar verborgen games via de "filter" in de gamebibliotheek en controleer of de DLC er tussen zit.
  4. Een fout met de origin client. Gewoon even de origin cache verwijderen helpt. Zo doe je dit.

Laat maar iets weten welke oplossing geholpen (of niet geholpen) heeft.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (269 Weergaven)

Alle reacties

Re: Help

Dag @Bringmethebandsx

 

De meest gemaakte fouten met zulke problemen zijn:

 

  1. Per ongeluk inloggen met een ander account terwijl de productcodes al geactiveerd zijn op een eerste account.
  2. De productcode is reeds ingegeven. Gewoon even checken in "Mijn Gamebibliotheek" in de origin client of ze daar aanwezig zijn om te kunnen downloaden.
  3. De DLC staat als "verborgen" ingesteld. Ga naar verborgen games via de "filter" in de gamebibliotheek en controleer of de DLC er tussen zit.
  4. Een fout met de origin client. Gewoon even de origin cache verwijderen helpt. Zo doe je dit.

Laat maar iets weten welke oplossing geholpen (of niet geholpen) heeft.

Bericht 2 van 2 (270 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen